Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

dj-lurar, Àr det samma sak som att det inte passar perfekt att mixa en del i? (i kombination med annat sÄsom högtalare sÄklart)

Annons
Postat

Klart att det funkar, dessutom Àr dom lurarna riktigt bra. Lite vÀl hÀngmatta i dom dock, mycket bas. Men vet man bara vad man gör och "lÀr sig" hur dom lÄter sÄ ska det inte vara nÄgra problem. Dom spelar otroligt starkt innan det börjar lÄta illa, mao dom blÄser huvet av dig. Och det Àr vÀl tanken med dom eftersom dom Àr poppis bland dj's och liveteknikers.

• 5 veckor senare...
Postat
Ruggigt kort sladd dock.

gÄr att köpa en lÀngre

StÀmmer bra det. Smidigt att byta om man har snubblat för mycket pÄ kabeln och gjort dom glappa!

För övrigt sÄ Àr det smidigt att kunna byta ut reservdelar. PÄ mina lurar sÄ har öronmuffarna gett sig.

Bara att bestÀlla nya!

Postat

för mig blev det de nya audio technicalurarna som studio recenserade.

hopvikbara, mer praktisk ljudbild och fin diskant.

rekommenderas!

Postat

Jag har ett par sÄna Sennheiser-lurar i min studio. Tycker de funkar OK men de Àr alldeles för skrikiga för

min smak. Efter en 15 timmar i studion sÄ har jag sÄ ont i huvudet sÄ det slÄr... Men dom Àr sköna att ha pÄ

sig runt öronen dock.

Var in till Musikbörsen och inhandlade ett par Beyerdynamic DT 250 som dom rekommenderade.

MYCKET MYCKET bÀttre ljudÄtergivning pÄ alla register, och jag har suttit 17 timmar i streck utan

att ens bli trött i huvudet av dem!

SÄ jag skulle nog vÀlja nÄgra andra Àn dessa Sennheiser-lurar.

Funkar inte bra nÀr man DJ:ar heller. De Àr som sagt alldeles för skrikiga enligt mitt tycke.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.