Jump to content
Annons

Tips på tatuering?


fender__

Recommended Posts

E sugen på skaffa en tatuering på armen men vet ej vad.. har ni några tips skiv gärna.. det ska ha nåt med musik å göra iaf.. kanske nåt bra ordspråk på latin eller liknande ...

Tack på förhand 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skaffa inget förrän du är 100% säker.

Är det enklare motiv med t.ex bara text eller f-hål så be någon duktig att rita den på din arm. Då får du ett hum om du gillar motivet. Själv vill jag veta om det finns några tatueringar som inte är permanenta, någon som vet? Henna törs jag inte prova då det kan utlösa allergiska reaktioner som blir permanenta. De som finns i tuggummiaskar är inte riktigt heller det jag menar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ne jag e ju inte riktigt 100% säker.. helst bara text.. nåt ordspråk kanske, det behöver inte handla om musik eftersom det är så svårt att hitta nåt vettigt.. nae jag får fortsätta leta 🙂 .. e riktigt sugen på en alltså.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte något riktigt unikt: en metallisk dödsskalle omgiven av helveteslågor, och med en giftig orm som ringlar in och ut ur ögonhålorna. Dödsskallens hörntänder ska vara av draculakaraktär. Under skallen ska det stå "Satan Rules"! Eller om du vill ha lite latin-touch: "Satanas Regit"!

Det tycker jag låter rätt så häftigt... ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du väljer ett annat ställe än armen så kan du prova en stor ryggblaffa.

Vad sägs om texten "Fun Hole" med en neråtpil under texten.

Kan vara bra för den som söker en ny spänning i livet. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

haha... det ska helst vara nåt allvarligt. ingen "skämttatuering"..

Varför inte något riktigt unikt: en metallisk dödsskalle omgiven av helveteslågor, och med en giftig orm som ringlar in och ut ur ögonhålorna. Dödsskallens hörntänder ska vara av draculakaraktär. Under skallen ska det stå "Satan Rules"! Eller om du vill ha lite latin-touch: "Satanas Regit"!

Det tycker jag låter rätt så häftigt... ...

njaa.. låter kanske häftigt men inget jag skulle vilja ha hela livet tror jag inte (det är dessutom inte min stil precis) men kanske en gitarr som är omgiven av lågor och en orm ringlandes runt halsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...