szarseo Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Hej alla! Jag driver en sajt som heter klaraav.se - filminstruktion på nätet som är en sida där man kan titta på instruktionsfilm inom olika ämnen. Hoppas inte det här ses som reklam för det är inte i det syftet jag skriver det här. En av kategorierna heter musik/dans och det ligger nu uppe en del filmer om hur man mixar, dj'ar, spelar vissa låtar osv. Jag SÖKER PERSONER som är duktiga på att jobba i studio och på att producera/arra, som kan tänkas vilja vara med o spela in korta filminstruktioner om detta. Antingen på egen hand eller tillsammans med oss. Ni blir själva avsändare av klippen och det är ett bra sätt att exponera sitt företag på också om man driver ett sådant. Som sagt, detta är inte reklam för min sida, det är en samarbetsförfrågan till personer med rätt kompetens. Om sådana här inlägg inte är passande, let me know. Mvh
chrisB Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 eller då del i annonsersättning vore trevligt. lite väl mycket material från extern sajt: http://www.ilearnmusic.com/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.