musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Melodierna i första semin: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=9047...id=puff_1096860 Jag tycker bĂ€st om Moldavien, Polen, Grekland. Jag tycker sĂ€mst om Bosnien, Irland, Estland. Vad tycker ni? đČ :musik
Claes Holmerup Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Semifinal 1: Bra: Polen och RumÀnien Bryr mig inte om att sÀga nÄgot om de dÄliga, eftersom det Àr sÄ mÄnga sÄdana... Semifinal2: Bra: Sverige (jo, faktiskt rÀtt lÄt för en gÄngs skull...) och Albanien DÄliga: som ovan... Finalklara: Med viss tvekan: Storbrittanien DÄliga: resten...
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Med viss tvekan: Storbrittanien Storbrittanien? Storbritannien! đ
Fidden Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Vilken signaturmelodi Ă€r det som estlands lĂ„t Ă€r en kopia av? KĂ€nner igen den sĂ„ vĂ€l... (förutom "ojojoj"-lĂ„ten som brukar höras pĂ„ hockykörmaner pĂ„ de flesta tillstĂ€llningar... fast det kanske Ă€r dĂ€rifrĂ„n jag kĂ€nner igen den) Tycker Norges lĂ„t Ă€r GRYM! Gillar Ă€ven bosnien herzegovina och tyckte ocksĂ„ att Azerbajdzjan hade en intressant lĂ„t som fick mig att minnas skunk anansie av nĂ„gon anledning. Synd att inte belgien gick vidare đ
Bernt Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Passar pÄ att gratulera mig sjÀlv och alla andra frÄn landet dÀr fÄren absolut aldrig vallas pÄ samma stÀlle som mÀnnen rider till semifinalplats (nej, jag talar inte om Armenien). Gör efter.
Lars XLN Audio Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Va dÄligt sÄngljudet var.. lÀt som det var uppmickat mitt ute i arenan nÄnstans.
android Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Tyckte faktiskt att en lÄt var helt ok för en gÄng skull. -San Marino kÀndes som nÄn avlÀgsen slÀkting till Kent...
Dingbats Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Belgien var det enda jag skulle kunna tÀnka mig att ha pÄ hÄrddisken.
Assar Postat 24 maj 2008 Postat 24 maj 2008 (redigerat) Go, Turkey, Go! đ Redigerat 24 maj 2008 av Assar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.