Jump to content
Annons

Textförfattare sökes till fräck RnB-låt!


wmm

Recommended Posts

Låten finns att ladda hem här.

En sorts blandning av Britney/Justin/Timbaland/Rihanna. Melodierna är färdigskrivna. Texten är the missing piece.

Jag har redan ett par idéer vad gäller texten men det är bara generella saker, inget jag kan eller orkar omvandla till text själv. Fokuserar min energi på låtskrivandet istället.. ☺️

Maila mig på torkel.bylund@gmail.com om du är intresserad av att ge låten ett försök!

Mvh

Torkel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Credbetalning.

Kommer försöka pitcha in den via ett förlag och hoppas att de har en artist som de tror kan göra denna superhit till en megahit. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Credbetalning.

Kommer försöka pitcha in den via ett förlag och hoppas att de har en artist som de tror kan göra denna superhit till en megahit. ☺️

Jag ska höra med henne, och om hon känner för det och ingen annan har tagit det så hör jag av mig så får vi se då om det är något intressant för dig 😆

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått tag i en amerikansk textförfattare jag tidigare arbetat med och en till amerikan som diggade låten, så jag får nog tag i texter nu. Men jag samarbetar gärna med flera då jag har flertalet projekt som måste fixas till textmässigt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...