Jump to content
Annons

Tips Till Lyssningshörlurar

pompe

Recommended Posts

Tja allihop...

Har tröttnat att gå runt med mina AKG-lurar på gatan nu...Dom är stora, klumpa, fula(men snygga), och sladdarna pajjar på dom!

Söker alltså ett par vettiga snäckor/in-ear hörlurar att njuta med..

Ser just nu Jays "D-Jays" som det enda vettiga alternativet!

Förslag?

Priset kan vara runt 1000-1500 kr, men gärna runt 500-lappen skulle vara shysst ;D

Tack i förhand ;D

Annons

du ska kolla in AKG 412 (tror jag dom heter) kostar 231:- på media markt.. jag har såna till iPoden, och dom kickar fan stiert.. halvöppna dock, men dom låter sjukt bra..

Guest drloop

Koss PortaPro

Sennheiser PX100, dessa har jag. Mycket nöjd, inte så basiga som Koss lurarna.

Hoppla in-ear ville du ha sa du.

Sony MDR-EX 90, mycket trevliga.

Edited by drloop

Jag har ett par Shure EC2 till salu om du är intresserad, ruskigt bra ljud i dom men jag använder dom inte då jag kör musik via min mobil. Kostade 1000:- när det begav sig.

Finns kuddar att byta ut beroende på hur stora dina hörselgångar är. Letar fram kuddarna om du vill köpa. Du får dom billigt, ge mig ett bud =P Hellre sälja än låt dom samla damm

http://www.shure.com/PersonalAudio/Product..._pa_E2c_content

Jag har ett par Sennheiser CX300 (in-ear-snäckor) som jag är otroligt nöjd med! De är lite vassa i diskanten när de är nyinköpta, men när de mattats av bara lite grann så är de klockrena tycker jag. Finns för drygt 400 på Webbhallen och typ 600 på teknikmagasinet 😑