Jump to content
Annons

FL tappar minnet jämtemot midi-enhet.


aengel

Recommended Posts

Jag har ställt in min M-audios huvudvolymreglage för att ändra huvudvolymen i FL otaliga gånger, men FL glömmer det alltid. Oavsett sparade låtar och inställningar. Finns det något jag missat för att spara sånhär? Jag har nämligen försökt att ha mitt mod-wheel inställt på att ändra room-size i Fruity Reverb också, men även detta måste jag ställa in på nytt varje gång jag arbetar. Tokig blir jag.

Någon som kan lösa detta?

FL 7 XXL

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har ställt in min M-audios huvudvolymreglage för att ändra huvudvolymen i FL otaliga gånger, men FL glömmer det alltid. Oavsett sparade låtar och inställningar. Finns det något jag missat för att spara sånhär? Jag har nämligen försökt att ha mitt mod-wheel inställt på att ändra room-size i Fruity Reverb också, men även detta måste jag ställa in på nytt varje gång jag arbetar. Tokig blir jag.

Någon som kan lösa detta?

FL 7 XXL

FL Studio can permanently learn and remember links to external controllers with the new ‘multilink’ function + 'Override generic links' option.

Från what's new in FL8. Så du får ta att uppdatera 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...