aengel Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Jag har ställt in min M-audios huvudvolymreglage för att ändra huvudvolymen i FL otaliga gånger, men FL glömmer det alltid. Oavsett sparade låtar och inställningar. Finns det något jag missat för att spara sånhär? Jag har nämligen försökt att ha mitt mod-wheel inställt på att ändra room-size i Fruity Reverb också, men även detta måste jag ställa in på nytt varje gång jag arbetar. Tokig blir jag. Någon som kan lösa detta? FL 7 XXL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 Jag har ställt in min M-audios huvudvolymreglage för att ändra huvudvolymen i FL otaliga gånger, men FL glömmer det alltid. Oavsett sparade låtar och inställningar. Finns det något jag missat för att spara sånhär? Jag har nämligen försökt att ha mitt mod-wheel inställt på att ändra room-size i Fruity Reverb också, men även detta måste jag ställa in på nytt varje gång jag arbetar. Tokig blir jag. Någon som kan lösa detta? FL 7 XXL FL Studio can permanently learn and remember links to external controllers with the new ‘multilink’ function + 'Override generic links' option. Från what's new in FL8. Så du får ta att uppdatera 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aengel Postat 8 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2008 Ah. Skönt att veta att det inte är jag som är helt mentalt handikappad och inte hittar inställningar. Nu ska vi bara vänta på åttan i skarp version också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.