Jump to content
Annons

Sounds (DL Remix)


5=topp 1=skräp  

7 röster

  1. 1. 5=topp 1=skräp

    • 5
      2
    • 4
      1
    • 3
      1
    • 2
      0
    • 1
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Sounds (DL Remix)

ARTIST/GRUPP: Phace

GENRE: pop

LÅTLÄNGD: 7:38

PRODUCENT: Phace + DL

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 10.5 MB

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK: Sounds (DL Remix).mp3

Gruppen Phase ville ha remixar av den här, och detta är mitt bidrag.

Det är ju inte riktigt så här som mina grejer brukar låta, skulle va kul att höra om ni gillar eller inte.

Inte? Gör det bättre själv då, ni har knappt en vecka på er! (remix-tråden på vst-forum) 😮

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Spännande! Nya Dumb Dan grejer är alltid nice att lyssna på. 😛

Dock denna gång så är jag lite besviken. Det hela känns inte genomarbetat utan mer utslängt på måfå för att få till en remix.

Nu ska du inte börja slå mig eller så, jag vet att man hade begränsad tid på sig att få till remixen och med tanke på när inlägget på VST forumet var skrivet (8:e Oktober) så har du gjort ett fasligt bra jobb.

Nej, jag håller mig till att lyssna vidare på 'Up!' tills du klämmer ut en ny dänga av samma kaliber 😮

ps. och nej jag kommer inte försöka göra bättre själv, har andra grejer jag måste få klart ... ds.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, tack för feedback - men jag håller inte med (surprise! 😮 ) om att den är hafsig! Enkel ja, men inte snabbt ihopslängd.

Äh, spelar ingen roll, detta var ju precis som du skriver mest en kul utmaning, inget för djupanalys...

Kommer snart med lite nyheter om "Up" förresten, den har blivit 10:24 lång 😛 och Dennis har tvingats gå med i Stim.... 😛

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, tack för feedback - men jag håller inte med (surprise!  😛 ) om att den är hafsig! Enkel ja, men inte snabbt ihopslängd.

Sorry, skulle ju förstås ha skrivit enkel istället för hafsig. För det var ju egentligen det jag menade, hittade bara inte rätt ord...

Väntar med spänning på nyheterna om 'Up!' 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick lite New order vibbar, men det är nog bara för att jag är lite fixerad just nu. Mycket snyggt. Gillar blipp blippandet. Och det är asfräckt när det blir undervattenskänsla där vid tre minuter eller så.

Kompressorn pumpar på som vanligt. Det är nog det enda som jag har lite svårt för. Men det är ju helt klart en smaksak. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...