Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

hej,

börjar bli less på att inte ha recycle på min leopard-mac...man kanske borde kollat kompabiliteten innan man uppgraderade...men men.. :rolleyes:

när tror ni att 2.1.2:an kommer?

Propellerheads sökte ju efter betatestare redan 11 december så den borde väl vara på gång tycker man....

Annons
Posted

Ingen av betatestarna får yttra sig, så... allt jag kan säga är "Håll ut. Det är inte läge att ominstallera Tiger". 😱

Posted
Ingen av betatestarna får yttra sig, så... allt jag kan säga är "Håll ut. Det är inte läge att ominstallera Tiger". 😛

hehe...tack..det får jag väl ta som ett gott tecken!

Posted
Ingen av betatestarna får yttra sig, så... allt jag kan säga är "Håll ut. Det är inte läge att ominstallera Tiger". 😄

du din jäwel!! 😛

Posted
Ingen av betatestarna får yttra sig, så... allt jag kan säga är "Håll ut. Det är inte läge att ominstallera Tiger". 😄

du din jäwel!! 😛

Att vara betatestare är inte ett lätt jobb... Propparna ställer krav på sina betatestare.

• 2 weeks later...
Posted
Ingen av betatestarna får yttra sig, så... allt jag kan säga är "Håll ut. Det är inte läge att ominstallera Tiger". 😛

du din jäwel!! 🙂

Att vara betatestare är inte ett lätt jobb... Propparna ställer krav på sina betatestare.

det kan jag tänka mig.