Jump to content
Annons

Nyström ny och intresserad


Nystrom

Recommended Posts

Hejsan!!

Nu har jag hittat hit "igen" efter ett helt misslyckad wannbee basshunter båten anna förra sommarn eller när det var nu ^^

Men iaf har tagit mig i kragen och har satt igång igen och nu är jag HELT nu igen :rolleyes: 14 bor 3 mil utanför Västerås familj med skilda föreldrar en bror syster en halvbror mamma pappa ajja fett lol info tänker börja med trance och ni kanske har några tips? Jobbar i FL och kommer göra några låtar sen om det går ann så skall jag fixa en mick något tips för en som skall göra Second Tunez / metrox inc / lsaer inc liknande låtar som fjortisar kommer spela i deras nya rosa walkman telefoner 😛 Har också bakom mig ca 1,5 års erfarenhet i ps

Det var väll allt om mig ☺️

Obs! någon som kan hjälpa mig med länka några schysta färdiga "ljud" i FL som man kan göra själva basgångar / synt grejs med (kan inte namnet en så ni vet)

Redigerat av Nystrom
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du kan ju sampla flatulens - och då förslagsvis din egen. Det blir faktiskt riktigt fet bas!

En småmembranig kondensatormikrofon passar bäst för att sampla flatulens. Lättare att få in en sådan djupt i resonanshålet då man slipper tänja så förbannat mycket.

Redigerat av Skagandboneman
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...