Jump to content
Annons

Spader

Recommended Posts

Annons

Det var väl lite trevlig blippblopp ^.^

Dock tyckte jag det lät som du haft volymen på några av instrumenten lite högt (främst basen) så det sprakar till lite vid varje kick. Eller så inbillar jag mig bara 😳

Undrar om någon kommer vresa på att du postat här istället för under Låtkritik-delen (//forum.studio.se/index.php?showforum=8), teehee. Fast jag skulle vilja ha en separat del för låtar som är gjorda i FL, så vi slipper beblanda oss med de där som använder andra farliga program 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl lite trevlig blippblopp ^.^

Dock tyckte jag det lät som du haft volymen på några av instrumenten lite högt (främst basen) så det sprakar till lite vid varje kick. Eller så inbillar jag mig bara 😄

Undrar om någon kommer vresa på att du postat här istället för under Låtkritik-delen (//forum.studio.se/index.php?showforum=8), teehee. Fast jag skulle vilja ha en separat del för låtar som är gjorda i FL, så vi slipper beblanda oss med de där som använder andra farliga program 😉

Skaffa inlog idag så jag visste inte ens att Låtkritik-delan fanns. ;P Men tack för ditt tycke! 😄

Redigerat av Spader
Link to comment
Dela på andra sajter

(Jag kommenterar bara första låten)

Ett plus är att du gjort en ganska lång låt som inte är allt för tråkig och upprepad, ett problem som jag och många nybörjare verkar ha. Det negativa är väl att det låter som du skruvat upp allt lite väl mycket, och det är lite svårt att se en röd tråd genom hela låten. Men ändå bra jobbat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...