Jump to content
Annons

Digitala distibutörer av musik


henning

Recommended Posts

Jag vet att jag tidigare har har sett en tråd här på forumet med länkar till digitala distibutörer av musik, alltså företag och andra typer av sammanslutningar som distribuerar musik ut till de stora digitala musik-återförsäljarna som iTunes, cdon.se osv. I den tråden här på forumet fanns det en länk till en svensk distributör som jag var väldigt intresserad av, men tyvärr så kan jag inte hitta igen denna information.

Jag vet att studio har haft en artikel om hur man själv anmäler musik till iTunes, men jag är som sagt mer ute efter en distibutör som arbetar med ett flertal digitala nerladdningssajter.

Är det någon som möjligtvis skulle kunna peka mig åt rätt håll så blir jag väldigt glad.

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det var inte detta?

Annars kanske det finns här

//Anders

Grammotex finns vi redan med hos eftersom vi har vanlig distribution genom CDA. Jag tror däremot inte att de har digital distribution. Ska däremot titta vidare på Dicentas erbjudande. Intressant!

Var däremot inte någon av dessa som jag letade efter, så om någon har fler förslag så: "bring'em on"... 😛 Blir helt galen annars, har letat i flera dagar efter den gamla tråden...

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...