Overkill Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Micke heter han, och han kan banna, banna dig så hårt. 🙂
Micke H Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 🙂 Alltså, det var mitt första inlägg och allt jag skrev om, var vad bloggen skulle handla om, lite om Guitar Rig och lite om Opeth. Hur fan tolkar man det som skräppost? 🙂
Micke H Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Micke är en bot! 🙂 Tänk efter - har jag mött någon av er IRL? Näe, tänkte väl inte det... 🙂
Micke H Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😆 Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 🙂 Haha, så du menar att sånt som inte finns på CDON eller Ginza är sällsynta saker? 😛 Nej...jag tog det bara som exempel. Båda dom två har ju rätt stora sortiment. Men försök själv att hitta den vinylen då, så får du se. 😎 Båda är ju Grammotex-anslutna, men jag förstår vad du menar. Det finns dock en kopia på Ebay och där står det att den är "rare" så, bra jobbat! 😎 Vad betalade du? Äntligen får jag det uppskattande jag förtjänar. 🙂 40 kronor kostade den! 😄
Fidden Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Jag känner mig bakfull... Åh, just det. Senast jag drack alkohol var typ 3 veckor sedan.
Pazo Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 !! Baltimora - Tarzan boy!!! 😲😱 OUHOUHOUHOUHOU OOOUHOU!! 😑
ThomasJ Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Jag känner mig bakfull... Åh, just det. Senast jag drack alkohol var typ 3 veckor sedan. För mkt blod i spritomloppet säkert:P
Dingbats Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Hilltop procession, momentum gaaaaaaainiiiiiiiiing Take me away from this food chain link link link link link, liiiiiiink!
Dingbats Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Jag tänker lära mig circuit benda! 🙂 Fan vad najs! Några leksaker har jag säkert, lödtång CHECK, lödtenn vet ej, sån där sladd med klippor i ändarna tror jag jag måste köpa, och på Kjell&Co har de en sats med 20 olika potentiometrar för 45 spänn! YES!
Micke H Postat 25 mars 2008 Postat 25 mars 2008 Jag smög åtminstone in lite Marillion, annars är det same old, same old... 😏
Recommended Posts