Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Nä, då är det nog lättare att knulla till metronom. 😮
ThomasJ Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Fast hmm, jag skulle kunna ta upp möjligheten att få använda PHP/MySQL. Efersom ni inte verkar ha några bra boktips 🙂 kan ni istället ge mig några riktigt bra argument jag kan föra vidare till varför ASP suger och PHP/MySQL är bättre? 😲 Nu har jag inte hängtmed i denna discus, men ASP är gammal och segt, punkt slut. Om du vill lära dig PHP och mySQL så fins phpportalen.net Men jag har ett konto på Libendo du kan få om du vill och om jag mins min login. (libendo är en skola på nätet)
Overkill Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Och en vecka i Florida blir det visst med. Lär ju spana på brudar i bikini då. 🙂
Fidden Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Nu blir jag förvirrad... det är faktiskt ganska långt mellan bikini och floria. Dessutom finns det inga brudar där, om om det finns det är de nog ganska sönderskadade av radioaktivitet...
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 *googlar floria* Han är en lustig människa som inte postar här längre...
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Try my shoes, pal, and you will see Taking pleasure in other people's misfortunes is sometimes the only thing keeping a man uptight as he takes his unsteady steps through life While hope is lauging me right in my face And love is taunting me behind my back I'm slowly withering away Initially, there was a purpose with my life An ideal that I tried so hard to follow An ideal now fading away
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛
Dingbats Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe?
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe? ...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter.
Overkill Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe? ...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter. Såg väl bra ut. 🙂 En del ord gör den väl dock lite haltande som sångtext, men annars var den ju fin. 🙂
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe? ...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter. Såg väl bra ut. 🙂 En del ord gör den väl dock lite haltande som sångtext, men annars var den ju fin. 🙂 Tack. 🙂 Var inte direkt menad som låttext egentligen. Och vissa meningar vill jag göra om.
Recommended Posts