Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Fast hmm, jag skulle kunna ta upp möjligheten att få använda PHP/MySQL. Efersom ni inte verkar ha några bra boktips 🙂 kan ni istället ge mig några riktigt bra argument jag kan föra vidare till varför ASP suger och PHP/MySQL är bättre?

😲

Nu har jag inte hängtmed i denna discus, men ASP är gammal och segt, punkt slut.

Om du vill lära dig PHP och mySQL så fins phpportalen.net

Men jag har ett konto på Libendo du kan få om du vill och om jag mins min login.

(libendo är en skola på nätet)

Postat

Nu blir jag förvirrad... det är faktiskt ganska långt mellan bikini och floria. Dessutom finns det inga brudar där, om om det finns det är de nog ganska sönderskadade av radioaktivitet...

Postat

Try my shoes, pal, and you will see

Taking pleasure in other people's misfortunes

is sometimes the only thing keeping a man uptight

as he takes his unsteady steps through life

While hope is lauging me right in my face

And love is taunting me behind my back

I'm slowly withering away

Initially, there was a purpose with my life

An ideal that I tried so hard to follow

An ideal now fading away

Postat
Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛

Var det du som hade skrivit det där där uppe?

Postat
Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛

...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter.

Postat

Såg väl bra ut. 🙂 En del ord gör den väl dock lite haltande som sångtext, men annars var den ju fin. 🙂

Postat

Såg väl bra ut. 🙂 En del ord gör den väl dock lite haltande som sångtext, men annars var den ju fin. 🙂

Tack. 🙂 Var inte direkt menad som låttext egentligen. Och vissa meningar vill jag göra om.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.