Jump to content
Annons

Gott nytt år!


Björn Olsberg

Recommended Posts

Vi bakom Studio önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Istället för att reflektera över det spännande år i musikväg som har gått och vad nytt vi kan förvänta oss av nästa, tänkte jag snabbt bara uttrycka min glädje över att Studio forum trots en haltande period i våras lyckades resa sig med friska ben och gå framåt snabbare än tidigare. En hel del återstår. Låthanteringen ska slipas till, forumet ska uppgraderas igen och skalet/utseendet ska få sig en översyn. I början av nästa år kommer jag även arbeta med att få in moderatorer till forumet. Tips på medlemmar som kan moderera, såväl självutnämnda som tips på andra mottages tacksamt!

Kort och gott, forumet växer som aldrig förr, och det är viktigt att vi alla inför det nya året hjälps åt att följa Forumreglerna. Klicka på knappen Anmäl (finns under varje inlägg) om något innehåll bryter mot reglerna. Då har jag och moderatorerna en chans att kunna agera. Räkna alrig med att något upptäcks av sig självt. 🙂 Vi är alla en del av forumet, och således måste vi alla hjälpas åt. Även om strukturen säger annorlunda, så är det inte jag som äger forumet, inte Mats_S och inte moderatorerna. Det är vi alla.

Nästa år gör vi stordåd här på sajten! Nu önskar vi varandra ett riktigt gott nytt år!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
gott nytt ffs.. 🙂

nu har lunchen avslutats och efter snabb dusch är det dags att öla... !!! 🙂

så.. gott nytt på er allihopa!

Lunch!?!? 🙂

OCH frukost.. 😄

jag är inte så snabb idag. vaknade lite sent, och har vart upptagen med att städa massor o handla o annat dravel, så inget ätit förrän runt 17snåret.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl passa på att instämma i hurrandet ...

Gott Nytt År på er allihopa! Särskilt Olsberg och andra på redaktionen som slitit med sajten under 2007. Hoppas ni orkar hålla andan uppe under 2008 också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart lär alla i Sverige höra Claes megafyverkeri!

Ska snart ut med vännerna här i hamnen, de brukar köra ner raketerna som sjunkbomber i vattnet, riktigt festligt. Skål på er för sjutton!

Redigerat av Magpie
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan alla andas ut. Jag har alla fingrar kvar i år igen... 😉

Grannarna såg lite oroliga ut från början, när jag kom körande med en säckakärra fylld till bristningsgränsen med prylar - och sedan började ställa upp allt, men när det var klart, så blev det applåder... 😄

God fortsättning på det nya året!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...