Jump to content
Annons

SubMac

tofumannen

Recommended Posts

Annons
Hört rykten om en ny mac-laptop som kommer snart. 1 cm tjock och minneskort istället för hårddisk. Lär heta SubMac och kosta kring 8 k. Nån som känner igen ryktet?

Yepp,, vet inte om priset stämmer men den skall vara mkt tunn samt inte ha hårdisk utan flash minne för storage

Hört rykten om en ny mac-laptop som kommer snart. 1 cm tjock och minneskort istället för hårddisk. Lär heta SubMac och kosta kring 8 k. Nån som känner igen ryktet?

Mac World Expo 2008 går av stapeln i mitten av Januari och att säga vad som kommer att hända där är rena spekulationer från egen sida. Apple har, vad jag förstått, som policy att ge personer som läcker information om nya produkter sparken. Likaså är det kanske ingen slump att endast ett fåtal inom Apples utvecklarteam, med Jonathan Ive i spetsen vet något om framtida produktlanseringar tillsammans med Steve Jobs.

Apple har nyligen lyckats stänga ryktssiten Think Secret enligt denna artikel och frågan är hur långlivad Mac Rumors blir. Vad man sedan tycker om Apple och ryktssiter är väl upp till var och en...

Dock har jag lärt mig genom åren att Apple överträffar sig själva emellanåt men att det inte är något man skall räkna med vid varje expo :rolleyes: