Jump to content
Annons

Har du sett ett UFO?


Light Head

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)
ja iof. Men tar man teorierna som verkar stämma bäst enligt nuvarande forskning så verkar det iaf som om universum är oändligt. Iom. det så blir chansen för typ alla sorters scenarion också oändligt stora :rolleyes:

förvisso 🙂 fast det är väl eg inte oändligt i just vår bubbla? det är väl en sfär där händelsehorisonten drar iväg med ljushastigheten, o sen kan det ploppa upp nya universa kors o tvärs i allaslutna 10-dimensionella rum :S "intuitivt" tyckte hawking om 7 rumsdimensioner. jojo. 🙂

Detta står det om i Shrimad Bhagavatam, enligt förespråkare för Hare Krishna-rörelsen.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
ventknut (oregistrerad)

😄

Misstänkte att någon skulle göra sig lite lustig,,

Jag tror ju inte heller på UFO. På att någon har eller besöker oss. Utan det jag var med var jäkligt skumt, och jag kan inte hitta någon förklaring.

Det skulle vara kul om det är någon annan som varit med om något skumt. Kanske att man pratat med gud,, höhö ;-)

😛:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Jag ventknut vill bara komma med en tanke Jesus kanske strålades upp . Faktum

är att det lär handla om MOLYKELER! 🙂 SE på min sida ventilation.se.dinstudio.se 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att en stor del av vår evolution handlar om att vi är nyfikna och har ett behov av att ständigt utforska saker. Med det perspektivet har jag lite svårt att tänka mig att det skulle komma aliens och endast lämna ett par suddiga foton kvar som bevis. Varför skulle de inte passa på att morsa när de ändå har tagit sig besväret att åka ned till atmosfären. Let's get out and say hi!, liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...