Jump to content
Annons

SAMARBETE NÄR TROLLHÄTTAN,,/ GÖTEBORG,,


jeanette

Recommended Posts

Min vision,,,

du är grym på gitarr,, gärna på sång ,,, vi tar fram en snygg repertoar med mitt/ditt eget material blandat med covers,, gjorde på vårat eget sätt,,, inte just som alla andra, och med låtar som inte ALLTID spelas , ,, kanske får vi med nån mer som lägger grymma stämmor,,,,,,, vi spelar lite ute,,, vi spelar för att de e kul, vi hjälps åt att utveckla vårt eget sound ,,, kanske skriver du också?,,,,

har ett helt paket färdigt i mitt huvud så det handlar bara om att ta fram det och göra det verkligt,,,

är ingen rock-tjej,,, utan mer country/visa/singer-songwriter,,,,,,

men jag vet att de hade blivit så jäkla bra,,,,, :rolleyes:

hör av dig ,,, här eller på mayahoo@hotmail.com,, så ser vi om vi passar ihop,,

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

låter ju som att du är ute efter mej! 🙂 ...om du inte hittat nån än. Jag bor i gbg och skulle gärna köra igång ett samarbete. gillar också country/visa/singer-songwriter stuket och har gjort några halvfärdiga låtar som man skulle kunna jobba på.

Hör av dej om det fortfarande är aktuellt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,,, ledsen om jag inte svarat på länge,, haft lite mkt,,,

givetvis är jag intresserad,,, åtminstone av att ta reda på om vi "passar" för varandra,,,

lägg till mig på msn,, mayahoo@hotmail.com eller ring,,, 0768 - 14 76 08 ,, så pratas vi,,,,

/ mvh Jeanette

låter ju som att du är ute efter mej! 🙂 ...om du inte hittat nån än. Jag bor i gbg och skulle gärna köra igång ett samarbete. gillar också country/visa/singer-songwriter stuket och har gjort några halvfärdiga låtar som man skulle kunna jobba på.

Hör av dej om det fortfarande är aktuellt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...