Jump to content
Annons

Söker Trumm Programmerare, Internet Samarbete!


squez

Recommended Posts

Annons
Hej!

Som sagt söker en Trummis eller en Trumm programmerare som kan spela in/programmera trummor!

Låten ligger i genre Rock/Power Metal

Lägg till min MSN för mer info; squez.inc@gmail.com

MVH// Oskar!

Kolla in instrument pluggarna Ezdrummer och Addictive drums. I dessa finns grymt bra färdigprogramerade midifiler i form av komp och fills till nästan alla stilar. Dom har en drag en drop funktion, så det är bara att dra in det komp eller fill du vill ha till din daw.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Som sagt söker en Trummis eller en Trumm programmerare som kan spela in/programmera trummor!

Låten ligger i genre Rock/Power Metal

Lägg till min MSN för mer info; squez.inc@gmail.com

MVH// Oskar!

Kolla in instrument pluggarna Ezdrummer och Addictive drums. I dessa finns grymt bra färdigprogramerade midifiler i form av komp och fills till nästan alla stilar. Dom har en drag en drop funktion, så det är bara att dra in det komp eller fill du vill ha till din daw.

Jag har provat Ezdrummer och Groove Agent men jag får inte någe klämm på de, söker en som hållt på ett tag och har större erfarenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...
Hej!

Som sagt söker en Trummis eller en Trumm programmerare som kan spela in/programmera trummor!

Låten ligger i genre Rock/Power Metal

Lägg till min MSN för mer info; squez.inc@gmail.com

MVH// Oskar!

Jag är tyvärr inte så bra på att programera, men är bättre på att spela trummor.

Säg bara kan du inte lägga upp en fil någonstans som man kan ladda ned och lägga på som man senare kan skicka över till dig?

Men ska nu lägga till dig i MSN så kanske du kan skicka filen/filerna där...

//Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tjena! Kanske är sent ute men jag är riktigt bra på att programmera trummor. Dessutom använder jag bara egna samplingar som låter mycket bättre än såna där färdiga som finns. 🙂 Jag kan tänka mig att göra något, skriv gärna om vad du gör för något. 🙂 // Philip

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...