Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej,

Hur får man sin synth (CME-UF80) att fungera med STOP/PLAY knapparna etc, försökte göra någon slags binding men lyckades inte, finns det någon template för de knapparna som finns som man kan använda, nån som kanske tom har en sån?

Please help...

Annons
Posted

Det ska finnas templates for UF-klaviaturernas knappar till bland annat Sonar, de borde gå att hitta på CMEs hemsida.

Tror alldeles bestämt att jag laddade ned dem därifrån när jag hade köpt min UF8. 😛

Posted

Hej,

Tack men jag har försökt att leta där men det verkar bara finnas till Cubase/Nuendo... deras hemsida suger ju visserligen.. Hittade någon guide i deras forum där dom använde control surfaces men det kan jag inte hitta i Music Creator...

Det ska finnas templates for UF-klaviaturernas knappar till bland annat Sonar, de borde gå att hitta på CMEs hemsida.

Tror alldeles bestämt att jag laddade ned dem därifrån när jag hade köpt min UF8. :rolleyes: