Jump to content
Annons

Dumt läge att uppa till 7.3?

Recommended Posts

Millaway (oregistrerad)
Postat

Ja en simpel fråga, har egentligen behov av 7.3 just nu då jag sitter på 7.0, men vet samtidigt att 7.4 är här inom kort(?) Kommer troligtvis finnas både en 7.3-7.4 och 7.0-7.4 upgradering som tidigare.

Jag vet ej om man ska ta hänsyn till något om 7.4 eller och vilken uppgradering som är bäst ekonomiskt. Kom gärna med förslag ni som troligtvis har varit med om fler uppgraderingar än jag.

Mvh /Emil

Annons
Postat

Jag var i precis samma situation men jag köpte 7.3 för några veckor sedan så det är väl bara att hoppas på att man får uppdatera gratis :-)

Tror dock inte det kommer att hända men man kan juinte heller vänta i all evighet... 7.3.1 är hur bra som helst

/Micke

Postat

javisst, uppgradera du!

sen registrerar du din produkt hos digidesign, och när 4 kommer får du en så kallad "charity update", alltså de bjuder gratis på uppgraderingen.

kör hårt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.