flux Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 (redigerat) Ăr det nĂ„n precis som jag bara döööör av lĂ€ngtan efter den sĂ„ otroligt coola pryl och undrar nĂ€r den kommer? www.pacemaker.net http://youtube.com/watch?v=1m9EUeQpIWY Redigerat 17 oktober 2007 av flux
pistolpete Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 (redigerat) Ähh vilken underhÄllning det kommer bli att se en "dj" spela pÄ en sÄn dÀr manick... urk Redigerat 17 oktober 2007 av pistolpete
SHARPo Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Ăr det nĂ„n precis som jag bara döööör av lĂ€ngtan efter den sĂ„ otroligt coola pryl och undrar nĂ€r den kommer? www.pacemaker.net http://youtube.com/watch?v=1m9EUeQpIWY Vet inte om det Ă€r sĂ„ kul.... vart tog kĂ€nslan vĂ€gen ??.... men men ....
Exil Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Visst försvinner kĂ€nslan, men jag kan inte lĂ„tabli att tycka att den Ă€r lite ball iaf đ
SHARPo Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 joo kanske det.. ... men man kanske kan anvĂ€nda den som Insert ? ... det kanske skulle vara ballt đ
Patbos Postat 14 april 2008 Postat 14 april 2008 Jag satte min första taktmix nĂ€r jag va 12 Ă„r o spelade pĂ„ fritidsgĂ„rden. Har hĂ„llt pĂ„ sen dess, Ă€r 24 Ă„r nu. Ăr sjukt krĂ€sen med utrustning, allt gĂ„r att spela pĂ„ sĂ„ sĂ€tt, men ja, fĂ„r man vĂ€lja vet man vad man vill ha! Spelar hyffsat aktivt och bokas dĂ„ o dĂ„ av arrangörer som hört mig spela pĂ„ andra klubbar etc. Jag Ă€r en typisk "anti" person för sĂ„dan hĂ€r utrustning... Ă€ven om jag alltid Ă€r öppet för det. Man har blivit förvĂ„nad flera gĂ„nger. Jag började lĂ€sa mer om den nu nĂ€r den etablerat sig lite, kollade videos och snackade med folk. Köpte en i fredags, tro det eller ej, men den verkade bra. Spelade samma kvĂ€ll och hade med den som "3ÂŽe spelare" istĂ€llet för 3 cd. I övrigt va det en standard-pioneerbĂ€nk. Och... jag Ă€lskar den! Den Ă€r sjukt smidig att jobba pĂ„, och den fungerar som pioneerspelarna gör, blandat med en ipod đČ Anledningen till att jag köpte den va, för att dom för en gĂ„ngs skull inte skriver "nu kommer vi med vĂ„rat nya revolutionerande sĂ€tt". Cue'a, pitchbenda, loopa, justera looppunkter, halvera loopen... allt Ă€r "som det ska". Dom har kopierat spelare sĂ„ som dom funkar. tog en halvtimma sĂ„ satt standardmixning pĂ„ den och jag kunde smĂ„leka i kombination med cdspelarna... Att anvĂ€nda den, som enkel enhet, det kommer jag göra pĂ„ tĂ„gresor, bilfĂ€rder o mindre fester med polarna... reser mycket och 5 timmar tĂ„g kan alltid göras roligare. NĂ€r jag spelar ute kommer jag ganska sĂ€kert ha med den, just som 3e spelare! SĂ„ ja, alla lĂ€r inte gilla den... men skulle verkligen tipsa folk om att ge den en chans!
Magnus Mollin (oregistrerad) Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Konstig liten sak! đ Ge mig tvĂ„ stycken Technics SL-1210 M5G och en Dj mixer sĂ„ glömmer jag allt annat som finns pĂ„ marknaden. Gillar inte CD / ljudfils aka mp3 dj's, var Ă€r kĂ€nslan!? ... tryck pĂ„ "sync" sen Ă€r det klart att göra en crossfade? (nja kanske inte sĂ„ enkelt men NĂ€stan!). Vinyl Ă€r verkligen "hands-on"! đ
tbruce Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Konstig liten sak! đ Ge mig tvĂ„ stycken Technics SL-1210 M5G och en Dj mixer sĂ„ glömmer jag allt annat som finns pĂ„ marknaden. Gillar inte CD / ljudfils aka mp3 dj's, var Ă€r kĂ€nslan!? ... tryck pĂ„ "sync" sen Ă€r det klart att göra en crossfade? (nja kanske inte sĂ„ enkelt men NĂ€stan!). Vinyl Ă€r verkligen "hands-on"! đ För typ tre dagar sedan skrev du att du "aldrig har Ă€gt eller ens har kunskap om vinyl överhuvudtaget". đ
nattvaktaren Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Ibland nÀr man lÀser trÄdarna i den hÀr avdelningen fÄr jag intrycket av att Studios Forum bestÄr till 100% av professionella disckjockeys som alla har trettio Ärs erfarenhet.
Magnus Mollin (oregistrerad) Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Konstig liten sak! đ Ge mig tvĂ„ stycken Technics SL-1210 M5G och en Dj mixer sĂ„ glömmer jag allt annat som finns pĂ„ marknaden. Gillar inte CD / ljudfils aka mp3 dj's, var Ă€r kĂ€nslan!? ... tryck pĂ„ "sync" sen Ă€r det klart att göra en crossfade? (nja kanske inte sĂ„ enkelt men NĂ€stan!). Vinyl Ă€r verkligen "hands-on"! đ För typ tre dagar sedan skrev du att du "aldrig har Ă€gt eller ens har kunskap om vinyl överhuvudtaget". đ Kunskap och kunskap, det kan uppfattas lite olika det dĂ€r đ jag har provat att spela pĂ„ vinyl OCH Cd-spelare, men jag har ingen kunskap om det? (jag kan inte Dj'a). Men jag kan sĂ€ga en sak, att vinyl var det roligaste jag provat nĂ€r det handlar om Dj'ing đ Men det stĂ€mmer som jag skrev, jag har aldrig ĂGT eller har kunskap om vinyl! .. jag har enbart provat att spela.
pistolpete Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Ibland nĂ€r man lĂ€ser trĂ„darna i den hĂ€r avdelningen fĂ„r jag intrycket av att Studios Forum bestĂ„r till 100% av professionella disckjockeys som alla har trettio Ă„rs erfarenhet. ja verkligen đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.