ThomasJ Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Lådan fins nu inte längre. Jag hängdepå forumtrenden o bytte till mitt riktiga namn. För er som är nya här: Jag heter Thomas, 22år gammal och bor i södra Sthlm. Pysslar med alla former av elektroniskmusik. Jobbar i Ableton Live och Logic. Är även moderator i Abletonforumet här på studio, så om du har några frågor angående den avdelningen så skicka gärna ett pm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Hej hej Thomas! 🙂 Jag skulle också hoppat på trenden.. Men tyvärr finns det ingen som kallar mig mitt förnamn 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Lite synd är det ändå. Lådan är nog det bästa namn jag hört hittills i såna här sammanhang 🙂 Janne heter jag förresten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenGnissel Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Ombytta roller... Hej Thomas! Thom var namnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2007 Ombytta roller... Hej Thomas! Thom var namnet. Okej, om du är Thom är jag då "aset" då eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Ombytta roller... Hej Thomas! Thom var namnet. Okej, om du är Thom är jag då "aset" då eller? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenGnissel Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 😆😳😳 Kan man säga att jag är din bättre hälft? 😳 Frid! //K Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svante Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Jag heter Svante på riktigt. Om nån här trodde nåt annat. Vilket många faktiskt gör annars... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Hette inte du nåt annat först också? Typ Dj Box eller nåt... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 najs najs! ja jag heter ju Robert iaf.. 😛 Välkommen in i verkligheten då. inget att gömma sig bakom nu lägre... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 (redigerat) Välkommen "åter"! ...och själv heter jag Thomas. Fortfarande 😆 Och det är ett vackert namn! Redigerat 17 oktober 2007 av Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Vilken bekänelse tråd 😛 Jag heter Johan 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Och jag heter Erik.. Jag ljuger inte. Tjenare förresten! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
darkhaze Postat 19 oktober 2007 Dela Postat 19 oktober 2007 Eftersom alla så gärna vill säga sitt namn så gör väl jag det med... Kimmi var namnet. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.