Jump to content
Annons

uppggradera från osx10.3 till 10.4?


Mr Keys

Recommended Posts

Annons

fast det funkar fan inte...

står något om s.k referensutgåvor...och att uppgradering från 10.3 till 10.4 inte går att göra online...!? utan måste köpas via deras applestore på nätet eller butik...??

Hur har ni andra gjort?

fan va irriterande....allt ska funka på nätet juh....borde kunna gå på muggen på nätet till och med! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skumt. Har inte själv 10.4 då digidesign inte har godkänt den versionen än. Har du även testat att tanka hem combined install? Låter ju himla skumt att man skulle behöva köpa den uppgraderingen när man aldrig behövt göra nått sånt innan. Men om du inte testat combined install så gör det och så hoppas jag det löser sig.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste lite mer på apples hemsida. Vad jag kan fatta så är ju 10.4 ett annat operativ som de kallar för Tiger medan 10.3.9 är Panther. Och uppdateringen jag länkade till kräver att du redan har 10.4 installerat så troligtvis så är detta en uppdatering du behöver betala för. jag såg nu att jag hade 10.4.9 installerat. Blandade ihop siffrorna lite. Men troligen har ju du då Panther installerat om du har 10.3.9. Förslag är att du kontaktar Macoteket eller Apple och hör dig för.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...