Jump to content
Annons

Ny landsförrädare på forumet!


Wahl (oregistrerad)

Recommended Posts

Wahl (oregistrerad)

Hej hej. Är en landsförrädare jag. 😲

Är nyss blivna 23 år och bor i Oslo på grund utav jobb. Jobbar med 3D grafik för spel. Kvicktänkta pojkar och flickor vet nu vart jag jobbar. 🙂

Har hoppat in i musikens underbara värld för ett par månader sedan på grund utav olika anledningar och tja. Jag lever numera för musik kan man säga. Spelar (nåja...) gitarr och har nyss börjat mecka med lite olika musik komponeringsprogram alternativt sequencers om det är det dem kallas.

Är som sagt en ganska stor noob med andra ord. Skriver även egen musik och hoppas på att dra ihop något nån gång i framtiden, Jag hoppas även att ni kan hjälpa mig på vägen... och en fair varning. Folk som känner för att mobbas eller dryga. Jag tror ni gör bäst i er att hålla er borta från mig då det om något är det jag avskyr mest. XD

Är aktiv motståndare mot trance och techno och alla dess undergrupper. Aktiv till den grad att jag inte kan lyssna på det själv. Ska, Punk, rock och metal är det som ger mina öron orgasmer.

Kolla här om ni är sugna på att se vad mer specifikt.

http://www.last.fm/user/Walpi/

Redigerat av Wahl
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Wahl (oregistrerad)
Välkommen till forumet!

Jag tror mig förresten vara kvicktänkt så jag säger Funcom och Conan 🙂

Funcom är rätt men arbetar på The Secret World. Finns lite bilder och info runt om på nätet. Kan inte berätta något ju 🙂

AHHH, ännu en landsman på forumet, VÄÄÄÄÄLKOMMEN? Kanske råkas ute på Maiden, Elm eller Stargate nån gång 😄

Har bara hört talas om Maiden faktiskt men inte varit där. Troligtvis kommer du se mig där 🙂

Det är alltid kul med folk som tycker om hårdare musik :Phehe.

Fast melodi är fortfarande viktigt vilket gör mig i grund o botten till ska-pojke. Vill "uppfinna" ska-metal. 😉

Till er andra. Cheers!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej å välkommen!

Secret World... låter intressant men hittade tyvärr inga bilder från det. Annars är jag rätt begiven på MMO:s faktiskt, kör hårt på City of Heroes men det är ett litet spel tyvärr (räknandes spelarbas).

Link to comment
Dela på andra sajter

Wahl (oregistrerad)
Hej å välkommen!

Secret World... låter intressant men hittade tyvärr inga bilder från det. Annars är jag rätt begiven på MMO:s faktiskt, kör hårt på City of Heroes men det är ett litet spel tyvärr (räknandes spelarbas).

Här är en av de större fansidorna tror jag.

http://themagiciansknob.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Wahl (oregistrerad)
ELM STREET måste du checka.. men de har börjat spåra ut på sistone, men de kanske är på väg att skärpa sig?

Stargate ligger på Grönland (alltså i Oslo centrum), ganska billig central utepils, 38 balobas halvlitern, mmm.

Du råkar inte känna någon sångare/sångerska? Vi söker ny.. punk/rock. 😉

Spåra ut hur? Hmm awright. Tror min polare kan varit inom där med. Han är rätt aktiv barjunkie så. 🙂

Angående sångare/sångerska. Tyvärr. Känner många som är som mig. De vill sjunga men har varken tränat eller något sånt men ska göra det "någon dag". Så det är nog rätt dött på den fronten. Men hör av er om ett par år så är jag nog på g. Kommer i alla fall själv sjunga på engelska. Hänger med britter, kanadensare och amerikaner dygnet runt så uttalet och språket tränas konstant. ;D

Redigerat av Wahl
Link to comment
Dela på andra sajter

AHHH, ännu en landsman på forumet, VÄÄÄÄÄLKOMMEN? Kanske råkas ute på Maiden, Elm eller Stargate nån gång 😉

Har bara hört talas om Maiden faktiskt men inte varit där. Troligtvis kommer du se mig där 🙂

Hah, där spelade jag i höstas. Världens porrigaste loge.

Hej på dej btw! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Wahl (oregistrerad)
Jag välkomnar dig inte förens du berättar om The Secret World!!!!!!!!

😉

Not gonna happen! Jag värderar mitt jobb och framtida karriär för mycket ;P

annars så cheers till ni andra 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Spåra ut hur?

Spåra ut genom att inte nästan bara spela rock, punk, hårdrock och metal.. och de sista gångerna vi har varit där har det varit mycket "vanligt"(i brist på bättre ord) folk. Men förhoppningsvis så var det bara en liten svacka.. annars är det ett klassiskt rockhak 🙂

GARAGE och AMPLIFIER är väl oxå några ställen du borde öla på om du är inne på hårdare musik.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...