Jump to content
Annons

Dr Debree - Sun


Debree

Betyg  

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0


Recommended Posts

  • LÅTNAMN: Sun
  • ARTIST: Dr Debree
  • GENRE: Reggae/Dub
  • LÅTLÄNGD: 5:53
  • KOMPOSITÖR: Dr Debree
  • PRODUCENT: Dr Debree
  • INSPELNINGSÅR: 2004
  • FORMAT: mp3
  • STORLEK: 4,71 mb
  • LÅTLÄNK: Dr Debree - Sun Dub

Igentligen är låten lite längre, men kunde bara ladda upp 5mb, det är även därför kvaliteten suger... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Död länk.

Hm, den funkar ibland.. nu funkar den iaf utan att jag gjort något.. Men inatt funkade den inte ett tag märkte jag. Jävla geocitiesbajs. 🤪 Testa igen.. (högerklicka och välj "spara som")

Redigerat av Debree
Link to comment
Dela på andra sajter

Skumt var ordet.. oj, jag vet inte riktigt var jag ska börja, det är på tok för mycket delay, genomgående....ska du ha delayet, se till att det blir subtilare, lägg det mer i bakgrunden..nu blir det lätt störande och mixen känns bara rörig, sen tycker jag att mixen är ganska ojämn, instrumenten sinsemellan.. offbeat-hihat-splashen och kastanjetterna t.e.x är för höga i förhållande till kicken,basen, offbeat-pianot och orgeln

Jag tror att låten skulle må bra av en runda till vid mixerbordet..

kanske ska tillägga att jag tycker den är rätt kool annars... lite trasan och banarne-jungel-groove 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, det är nog sant.. får göra nåt åt allt det där nån gång när jag orkar 😆

Har en förkärlek till delay, men denna gången har jag nog tagit mig vatten över huvudet.. eller hur man ska uttrycka det. Heh.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte direkt menat att bli så drastiskt..såg nu när jag läste min egen recension att det såg lite väl kritiskt ut..

Felet man gör är väl att gå på första känslan istället för andra eller tredje..visst..det känns väldigt viktigt med den där första känslan, men en låt kanske växer först efter 28:e lyssningen

...och summa summarum är det ju bara jag som tycker.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...