Jump to content
Annons

Det går inte att spara!


8DEAMON8

Recommended Posts

Jag sparade, men nästa gång jag öppnade den så stod det att det var något fel med någon plugin.

Och så upptäckte jag att den var 0 byte. Jag blev lässen ;(

Hur sparar man så det sparas på FL 6? det skulle ju vara lite kul om man kunde spara och fortsetta med sitt någon annan gång kanske vad tycker ni?

Hmm, hjälp!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
Läs manualen!

När du trycker exit i programmet frågar det om du ska spara projectet.

hur gör du när du sparar?

jag trycker på spara-knappen där uppe lixom och skriver ett namn. Och så avslutar jag. Sen när jag öppnar filen så blir det felmeddelande om att den är trasig. och så ser jag att det är 0 byte. Alltså en fil med filändelse och namn. inget data alltså .

Link to comment
Dela på andra sajter

jag trycker på spara-knappen där uppe lixom och skriver ett namn. Och så avslutar jag. Sen när jag öppnar filen så blir det felmeddelande om att den är trasig. och så ser jag att det är 0 byte. Alltså en fil med filändelse och namn. inget data alltså .

Sparar du med rätt format?? .mp3/.wav??

Link to comment
Dela på andra sajter

Så blev det för mig med, när filen har sparas så gick den inte att öppna igen. För mig berodde det på att jag inte hade något diskutrymme på min HDD. Men filen fanns på disken men den innehåll ingen data.

Hmm, men du kunde spara något annat nånn gång senare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så blev det för mig med, när filen har sparas så gick den inte att öppna igen. För mig berodde det på att jag inte hade något diskutrymme på min HDD. Men filen fanns på disken men den innehåll ingen data.

Hmm, men du kunde spara något annat nånn gång senare?

Inte på den disken, Fl Stuido verkar inte ha något felmedelande för för lite diskutrymme för att kunna spara projektet. Men du har plats kvar på din HDD eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så blev det för mig med, när filen har sparas så gick den inte att öppna igen. För mig berodde det på att jag inte hade något diskutrymme på min HDD. Men filen fanns på disken men den innehåll ingen data.

Hmm, men du kunde spara något annat nånn gång senare?

Inte på den disken, Fl Stuido verkar inte ha något felmedelande för för lite diskutrymme för att kunna spara projektet. Men du har plats kvar på din HDD eller?

Nä, jag har minst 100 GB att lägga mer data på. Så utrymme är det gott om. Det är något annat fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet händer nån gång för alla, en bugg i FL som inträffar ibalnd.. Stäng alldrig ditt projekt innan du har kollat att det finns data i filen... Spara ofta med kommandot [CTRL] + N För att skapa en ny fil varje gång du sparar. Om du kör Fl-studio 4 ihop med vissa versioner av windows 98 fungerar det inte att spara överhuvudtaget.

//Nexustwins - mgm

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...