Fidden Postat 5 augusti 2007 Postat 5 augusti 2007 GTA4 blev försenat 🙂 Ska bli intressant att se vad effekten blir på PS3... Känns ju lite som att Sony är i behov av en kioskvältare.
Micke H Postat 5 augusti 2007 Postat 5 augusti 2007 På tal om GTA, jag har börjat köra San Andreas igen. Denna gång siktar jag på 100%! 🙂
Fidden Postat 5 augusti 2007 Postat 5 augusti 2007 På tal om GTA, jag har börjat köra San Andreas igen. Denna gång siktar jag på 100%! 😄 Vill också... jag kom inte alls långt innan mitt ps2 lade av för gott 😄
david.roennlund Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 nattinatti! ska upp tidigt och jobba imorn.... men kan inte sova 😉
Micke H Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 På tal om GTA, jag har börjat köra San Andreas igen. Denna gång siktar jag på 100%! 🙂 Vill också... jag kom inte alls långt innan mitt ps2 lade av för gott 🙂 🙂 Har kommit upp 18% nu. CJ är en jäääävligt biffig figur med linne för att visa alla tatueringar. 😉
Pico Postat 6 augusti 2007 Trådstartare Postat 6 augusti 2007 Pico! Hur ska jag få $4,500,000 till en bil? 😕 Vinna tävlingar? 🙂
Overkill Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 No kidding? 😕 Men snart har jag klarat 25% och då var det väl något som låstes upp.
Overkill Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉
david.roennlund Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉 60-sträcka, vart hittade du en sån ? 😆 Annars, visst är det kul att köra bil!
Overkill Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉 60-sträcka, vart hittade du en sån ? 😆 Annars, visst är det kul att köra bil! När man åker från Holmängen in mot stan så är det 60. Vet du vart det är nu? 😄 Men de testar 40 och 60 här i stan så vi har de hastigheterna också. Det är ju svinkul att köra bil! Fast jag blir lite stressad ibland. 😛
Fidden Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉 Och ändå planerar du att köpa en bil för $4,5 milj. 😆
Micke H Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Denna kväll har jag planerat och skissat, och imorgon ska jag möblera om! Vilket innebär att jag lär få dammsuga bakom dammiga hörn 😉 men det ska bli kul! Jag älskar att möblera om! 😆
Pazo Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Alltså... Vet ni hur sjukt bra kväll Viktor och jag hade i lördags. Vi var ute å festade och allt bra som vi antog inte skulle hända... jo det hände. 😉 Om vi hade fått bortamatcher i lördags så hade man kunnat att ge upp festandet! Skulle ju aldrig kunna ha en så bra kväll igen 😆
Recommended Posts