Jump to content
Annons

Sunquest - Airborne [Carl B Remix]


Carl_B

.  

11 röster

  1. 1. .

    • :D
      7
    • :)
      3
    • :|
      0
    • :(
      0
    • >:(
      0


Recommended Posts

Annons

Det blir ännu en 🙁, Carl B!

Trance är inte det som ligger mig varmast om hjärtat, men du gör detta bra!

Svårt att höra hur mixen ligger i de övre registren, där 96 kpbs-slakten är som värst, men det låter bra överlag.

Fina ackord, upplyftande på helt rätt sätt.

Kanske ligger trummorna (kicken!) lite lågt, men det är bara en parentes isåfall.

Redigerat av Disco Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Starion: Nope inte signad än... dock skickat in lite demos till olika labels.. får hoppas nåt nappar..

Nisse: Hehe tack! vet inte riktigt.. svårt o bestämma mej...

Disco Dan: Kvaliten blev skit ja 😆 kicken ska _inte_ ligga för lågt... vissa har sagt att den e för hög.. svårt o veta.... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här gillar jag !! vad är det för prylar ? hårt eller mjukt ?

Det enda som jag tänker på är att jag tycker att kaggen borde ligga med lite djupare, men det är nog en smakfråga. Jag har för länge sedan gjort kaggar med en mix utav 808+909 kickarna men det var för hundra år sen, så nu är det väl ingen som använder det längre.

Som sagt micket Bra 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här gillar jag !! vad är det för prylar ? hårt eller mjukt ?

Det enda som jag tänker på är att jag tycker att kaggen borde ligga med lite djupare, men det är nog en smakfråga. Jag har för länge sedan gjort kaggar med en mix utav 808+909 kickarna men det var för hundra år sen, så nu är det väl ingen som använder det längre.

Som sagt micket Bra 😛

el tacko!

FL Studio med Virus C kör ja 😄

kaggen e de inget fel på.. de e 96kbps som slaktar låten totalt... låter skit!

kul att du gilla de iaf 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt och proffsigt. Det retar mig lite att jag inte hittar något att gnälla på. 😛

Tänker du häcka på det här forumet länge till?

Tack! 🙂

jag hjälper dej lite...

basen kommer in för tidigt... inte helt dj-vänligt som de e nu...

den öppna hihaten är för låg... ska höjas aningen..

breakdownet är lite för trist.. måste förbättras...

😄

om ja tänker häcka här länge till? vafan vill ni inte ha mej här lr? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

det är en schysst låt, men den sticker inte ut tillräckligt

den hade varit schysst som en albumlåt, men inte som singel.

håller faktiskt inte med dej där... tror den bör hålla som en b-side release med orginalet på a-sidan... men de e ju bara jag... får väl se vad banshee säger...

tack för lyssningen dock 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett Calle... men en sak som ( nästan )alltid har stört mig är en liten, liten jäkla 50hz puckel som gör att dina kickar får "halvfel" botten.. ( i mina feta öron då.)men det kanske ska vara så?..jag tycker också att den låter lite som en album-låt.. jag får en transportsträckefeeling på något vis...

..men dessa två saker kan man svälja väldigt lätt, är nu inne på tredje lyssningen

..uhmm. 🙂 *slår på en liten notch vid 50hz*..sådärja...nu får du toppbetyg för din insats..jag gillar dina tidigare grejer och den här är inget undantag..

Hoppas verkligen du får napp någonstans...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett Calle... men en sak som ( nästan )alltid har stört mig är en liten, liten jäkla 50hz puckel som gör att dina kickar får "halvfel" botten.. ( i mina feta öron då.)men det kanske ska vara så?..jag tycker också att den låter lite som en album-låt.. jag får en transportsträckefeeling på något vis...

..men dessa två saker kan man svälja väldigt lätt, är nu inne på tredje lyssningen

..uhmm. 🙂 *slår på en liten notch vid 50hz*..sådärja...nu får du toppbetyg för din insats..jag gillar dina tidigare grejer och den här är inget undantag..

Hoppas verkligen du får napp någonstans...

tack skaru ha!!

så de va ingen höjdare me puckeln vid 55hz? 🙁

tyckte den blev så rund o fet o go då 😆

jävla ljudbilds-hitler!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

dakire (oregistrerad)
det är en schysst låt, men den sticker inte ut tillräckligt

den hade varit schysst som en albumlåt, men inte som singel.

håller faktiskt inte med dej där... tror den bör hålla som en b-side release med orginalet på a-sidan... men de e ju bara jag... får väl se vad banshee säger...

tack för lyssningen dock 😄

Ok, jag kan sträcka mig till en B-sida 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...