Jump to content
Annons

Assar

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Mmm, vad smutt.

Trots att jag inte är gitarrist så blir jag köpsugen.

Perfekt att ha med sig på resa. Synd att gitarrer inte är lika portabla. 😆

Pocket POD

Guuud, så söt!

😄

Kan ni inte recensera den i tidningen, redak?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är noterat. Vi kanske skulle smälla ihop en liten guide till "gulliga" studioprylar, typ Mini Kaoss Pad, Micro Korg med flera. 😆

/Mats

Ser rätt intressant ut. Vore skoj att testa den.

Vore kanske roligt, hur liten kan man göra en studio liksom?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Ska bli väldigt intressant 😆 Den verkar ju faktiskt inte vara överdrivet nerbantad.

Den är inte överdrivet nerbantad ljudmässigt. Jag köpte en för någon månad sedan och jag tycker inte att ljuden är sämre än i den vanliga poden. Då jämför jag med den första modellen, har inte testat någon av de senare modellerna.

Men den är ganska jobbig att jobba med så jag installerade snabbt mjukvaran för att få bättre överblick över ljudens uppbyggnad. Displayen går bra att använda för att se ljudens namn, men jag ställer dom helst med mjukvaran.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jortz (oregistrerad)

Det som skulle vara intressant för mig att veta är om man kan koppla ur försteg och stärkarmoduleringar och enbart köra på högtalarsimuleringar och eventuellt effekter? Jag har en uppsättning jag gillar i form av pedaler och preamps och vill då endast köra högtalarsims och eventuellt fx. Någon som vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...