Jump to content
Annons

Tips på en shysst DI-låda?


pompe

Recommended Posts

Tjo! Jag letar efter en bra DI-box med splitt-funktion (dela signalen) med ett pris runt 500-1000 kr ;O. Rekomendationer ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

hm..behringer ;O. Tack för förslaget, bra pris var det på den och funktionerna finns. Vad har den för minus ?

Fler förslag ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning om vad den har för minus då det är den första DI-box jag testat. Så jag kan inte riktigt uttala mig om det, tyvärr. Men jag antar att den kommer att hatas per default bara för att det är en Behringer 🙂 . Behringer = konsumentseger! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

hm..behringer ;O. Tack för förslaget, bra pris var det på den och funktionerna finns. Vad har den för minus ?

Jag har kört dessa och haft problem med mycket brus på dessa. Det är möjligt att det beror på att det har varit i live-situationer och de inte har behandlats så varsamt. Men av ca 10 st använda så brusar säkert 8 av dessa som jag har använt. Kan hända att det fungerar bättre "i studio" när man är lite mer varsam med grejjorna...

Annars väldigt lämpligt uppbyggda med dubbla kanaler/link. Jag skulle däremot inte själv köpa dessa pga det ovan.

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...