emil90 Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Hejsan. Har gjort flera låtar i FL men när jag gör om dom till Mp3 så låter dom helt annorlunda när jag spelar dom i iTunes än vad dom gör när jag spelar dom i FL. Kan man fixa det med "Fruity MultiBand Compressor" eller är det något annat som det är jag ska använda mig utav?
Nexustwins Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Har svarat på frågan ett flertal gånger innan, du kan inte göra mer än att mixa och samtidigt refferens lyssna i andra högtalare. Köp nya monitorer så slipper du oftast obehagliga överraskningar.
emil90 Postat 1 mars 2007 Trådstartare Postat 1 mars 2007 Provade att bara byta och spara det i wav format och det blev genast mycket bättre. Lät faktiskt precis som det gjorde i FL. Tack ändå...
Nexustwins Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Provade att bara byta och spara det i wav format och det blev genast mycket bättre. Lät faktiskt precis som det gjorde i FL.Tack ändå... Mjo, LAME encodern kan vara klurig ibland. Testa tex att spela upp en mp3:a direkt ifrån Fl i WMP. Går inte pga läsfel, dock funkar filerna perfekt i tex winamp...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.