Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Mitt i allt forum-virrvarr så upphörde MF diskussionerna, så jag tar mig friheten att återupprätta dessa (om jag inte missat någon topic?)

Sebastian och Måns, gamla Idolfigurer gick vidare direkt till Finalen igår. Det råder ju ingen tvekan om att de kan stå på scenen och göra en schysst show, men tyckte låtarna va ganska tråkiga. Personligen tyckte jag låt 5 av The Attic feat Therese va bäst, men hamnade snöpligt på 7:e plats?!

Förra veckan gick det mer som jag ville 😏

Edited by Kricke
Annons
Posted (edited)

Hade gärna sett Sonja direkt till final. Annars var Sebastian klarast lysande, även startfältet som vanligt jämfört med annat sög fett.

Edit: Vilken konstig mening. Men ni fattar.

Edited by Wernborg
Posted

Tycker denna delfinalen var den sämsta av de tre hittills. I de andra har de funnits några låtar som man har kunnat sympatisera lite med men denna gången fanns det ingen låt som jag kände nåt särskilt för. 😏

Posted

I deltävling 2 var allt bara pinsamt dåligt. I deltävling 1 fick man prata om vad som var minst dåligt, snarar än vad som var bäst - så jag tycker att 3:an var den bästa deltävlingen hittills, eftersom det fanns två låtar som gick att lyssna på, nämligen de med Sebastian och Sonja. Resten av låtarna var det vanliga bottenskrapet och tråkiga dussinvaror...

Posted

Inget att hänga i granen direkt.. Förmodligen så kommer flera av låtarna spelas mycket på radio, vare sig vi vill det eller inte. Men jag gillade inte låtarna. Dock så är Luuk lite mer stabil nu, men jag väntar på att Björkman skall försvinna, eller gå en kurs, eller både och... :-)