Jump to content
Annons

Conspiracy


Tranback

Recommended Posts

LÅTNAMN:Conspiracy

ARTIST/GRUPP:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist

GENRE:Rock

LÅTLÄNGD:4:32

KOMPOSITÖR:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist

PRODUCENT:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist

EV. MEDVERKANDE:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist

INSPELNINGSÅR:2006-2007

FORMAT:mp3

STORLEK:4,15 MB

STATUS:Färdig demo (förutom att vi ska lägga till riktiga trummor senare) och sen kan den säkert bli mycket bättre med er hjälp 😆

Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt 😆

EDIT: Har nu fixat volymen.

Conspiracy.mp3

Redigerat av Tranback
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt  😄

Använd en limiter på mastern så ska du slippa det problemet. 🙂

Här är ett bra gratisalternativ

Edit: Skön låt för övrigt! Gillar gitarrerna som ligger och maler, snyggt! Sången funkar helt klart. Det enda som är lite tråkigt är trummorna, speciellt alla fills, som låter vääääldigt mycket ezDrummer 😠

Redigerat av gsol
Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt  😄

Använd en limiter på mastern så ska du slippa det problemet. 🙂

Här är ett bra gratisalternativ

Edit: Skön låt för övrigt! Gillar gitarrerna som ligger och maler, snyggt! Sången funkar helt klart. Det enda som är lite tråkigt är trummorna, speciellt alla fills, som låter vääääldigt mycket ezDrummer 😠

Vet att trummorna inte är särskillt bra, men vi ska somsagt spela in riktiga trummor när vi får tillgång till mikrofoner.

Kul att du gillar låten

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt  😄

Använd en limiter på mastern så ska du slippa det problemet. 🙂

Här är ett bra gratisalternativ

Edit: Skön låt för övrigt! Gillar gitarrerna som ligger och maler, snyggt! Sången funkar helt klart. Det enda som är lite tråkigt är trummorna, speciellt alla fills, som låter vääääldigt mycket ezDrummer 😠

Vet att trummorna inte är särskillt bra, men vi ska somsagt spela in riktiga trummor när vi får tillgång till mikrofoner.

Kul att du gillar låten

Aha, sorry, missade det.

Då har jag inget att klaga på! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...