Jump to content
Annons

Recommended Posts

Phase1 (oregistrerad)
Postat

efter jag har spelat in det jag ska i Logic Express så vill jag exportera det som en wav fil, hur gör jag det ???

(antar att det är ganska lätt hehe)

Annons
Postat

funka fint... när du bouncar ner det, så kan du välja i vilket/vilka format du vill spara det i... bara att kryssa i wav å trycka på buonce...

Phase1 (oregistrerad)
Postat

har testat men det sparas i två olika filer :S en right och en left

Postat

Vid masterregeln, nere vid soloknappen och Muteknappen så finns det en knapp som har två ringar, som ligger på varandra eller hur man ska förklara. Klicka på den så att det blir bara en ring. Då blir det mono.

Postat

Har för mej att du i de parametrar som finns att ställa vid "bouncen" finns även att välja om det skall vara 2 mono filer eller en "interleaved " stereofil. / Mikke

MrPhil (oregistrerad)
Postat
Vid masterregeln, nere vid soloknappen och Muteknappen så finns det en knapp som har två ringar, som ligger på varandra eller hur man ska förklara. Klicka på den så att det blir bara en ring. Då blir det mono.

Det är väl knappast det som eftersträvas?

Postat

Det är väl knappast det som eftersträvas?

Heh, ja jävlar du. 😱

Ja jag snurrade in mig på om han skulle exportera en fil i mono 😱

Hjärnan hänger inte med idag 😲

Ignorera mitt tidigare inlägg!

Postat
Har för mej att du i de parametrar som finns att ställa vid "bouncen" finns även att välja om det skall vara 2 mono filer eller en "interleaved " stereofil. / Mikke

Sämmer alldeles utmärkt, "interleaved" skarä va!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.