Jump to content
Annons

Hur "racka" vanliga Poddar?

Recommended Posts

Henchman (oregistrerad)
Postat

Jag har ett litet mixerbord och tvÄ "vanliga" njurformade Poddar. Jag bor pÄ en vÀldigt liten yta och plats Àr viktig.

Det jag undrar Àr ifall nÄgon har nÄn smart lösning pÄ hur man skulle kunna stÀlla/racka upp vanliga poddar och ett mixerbord för att fÄ dom pÄ rad men ÀndÄ kunna anvÀnda alla funktioner? Har funderat om det finns nÄgon trappstegslösning med mixerbordet högst uppe man skulle kunna försöka sig pÄ?

Det bör vara smarta budgetlösningar. Hade jag varit rik sĂ„ hade mina grejjer varit rackförberedda redan och jag hade bott betydligt större. 🙂

Är lĂ„ngt ifrĂ„n dom snygga exempel pĂ„ hemstudios och riktiga studios som ses byggas hĂ€r men jag lĂ€gger in min trĂ„d hĂ€r Ă€ndĂ„, trots att jag har studio extra thin light. 🙂

Tacksam för alla idéer.

Annons
Postat

Tja, det finns vÀl ett hÄl pÄ undersidan för rackmontering om jag inte minns fel? Det borde ju inte vara sÄ svÄrt att snickra ihop en hÄllare i trÀ, plÄt eller akrylplast, beroende pÄ vad du har för verktyg.

Eller varför helt enkelt inte gömma undran dem och styra dem via midi istĂ€llet 😠

Men nÄgon fÀrdig lösning har jag inte sett direkt. Det finns ju hÄllare som man sÀtter pÄ micstativen, det Àr vÀl det enda. Och sen de vanliga rackhyllorna som man skjuter in och ut dÄ.

Postat

Sant. Men det Àr sÄ cleant sÄ jag kunde inte lÄta bli.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.