Henchman (oregistrerad) Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag har ett litet mixerbord och tvĂ„ "vanliga" njurformade Poddar. Jag bor pĂ„ en vĂ€ldigt liten yta och plats Ă€r viktig. Det jag undrar Ă€r ifall nĂ„gon har nĂ„n smart lösning pĂ„ hur man skulle kunna stĂ€lla/racka upp vanliga poddar och ett mixerbord för att fĂ„ dom pĂ„ rad men Ă€ndĂ„ kunna anvĂ€nda alla funktioner? Har funderat om det finns nĂ„gon trappstegslösning med mixerbordet högst uppe man skulle kunna försöka sig pĂ„? Det bör vara smarta budgetlösningar. Hade jag varit rik sĂ„ hade mina grejjer varit rackförberedda redan och jag hade bott betydligt större. đ Ăr lĂ„ngt ifrĂ„n dom snygga exempel pĂ„ hemstudios och riktiga studios som ses byggas hĂ€r men jag lĂ€gger in min trĂ„d hĂ€r Ă€ndĂ„, trots att jag har studio extra thin light. đ Tacksam för alla idĂ©er.
Bone Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 SÄ hÀr har Dahlgren 79 gjort. Finns mer bilder pÄ sid 26 i Bilder pÄ din hemstudio-trÄden. Jag tycker det Àr hur snyggt som helst.
rainydays Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Tja, det finns vĂ€l ett hĂ„l pĂ„ undersidan för rackmontering om jag inte minns fel? Det borde ju inte vara sĂ„ svĂ„rt att snickra ihop en hĂ„llare i trĂ€, plĂ„t eller akrylplast, beroende pĂ„ vad du har för verktyg. Eller varför helt enkelt inte gömma undran dem och styra dem via midi istĂ€llet đ Men nĂ„gon fĂ€rdig lösning har jag inte sett direkt. Det finns ju hĂ„llare som man sĂ€tter pĂ„ micstativen, det Ă€r vĂ€l det enda. Och sen de vanliga rackhyllorna som man skjuter in och ut dĂ„.
rainydays Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 SedĂ€r đ Kanske inte funkar sĂ„ bra med tvĂ„ stycken och en mixer bara?
Bone Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Sant. Men det Àr sÄ cleant sÄ jag kunde inte lÄta bli.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.