Jump to content
Annons

STONER-METAL!


dajerszz

Recommended Posts

* LÅTNAMN: en hårdis

* ARTIST/GRUPP: Dyerz Labora

* GENRE: Stoner-Metal, typ

* LÅTLÄNGD: 4:34

* KOMPOSITÖR: Patrik Lundström

* PRODUCENT: Patrik Lundström

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 5.36 MB

* STATUS: Skiss

* HEMSIDA:dyerz Labora

Nu har jag testat å gjort en metal-låt. ganska skoj.

Skulle vara skitkul om någon skulle vilja lägga lite sång. Men om ingen orkar så vill jag ändå gärna höra vad ni tycker om mitt nya alster. hehe

peace!

(när du ska spara låten: högerklicka och tryck "spara som" sen måste du döpa låten och glöm inte att du själv måste skriva in ".mp3")

en_hardis.mp3

Redigerat av dajerszz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jävla bök att kunna lyssna på musik i detta forum nu för tiden, tanka ner och döpa om! Hatar det! ...

Gjorde det dock för att det lät som min musiksmak ...

Tungt, men saknar en tydligare baskagge och virveln behöver en liten puckel vid de högre registret. Hela inspelningen går i extrem lo-fi ... Men det är en skön låt!

På med sång på denna!

Ta en check på mina visor ... Onerous Task på Myspace

Link to comment
Dela på andra sajter

jag sparar bara min låtar som som heter, har även assignat mediaplayerclassic att spela upp php filer så jag bara kan tanka och lyssna utan att det ska lurva in sig massor av små demolåtar i mitt itunes som sedan försvinner i massorna 🙂

trevlig låt, lite mer klick i kaggen, och kanske ett lite mer definierat gitarrljud men det är min smak som kommer in, men nu känns det lite lerigt eftersom det inte är nån sång att lyssna på. sköna stick!

Link to comment
Dela på andra sajter

mm, tack.

ljudet har jag inte skruvat så mycket på, som sagt så vill jag gärna att någon ska lägga sång, därefter så anpassar jag ljudbilden efter sångstil osv. you know. trummorna kommer också därefter bli lite mer varierande och bättre mixat. men om det inte är någon som orkar lägga sång så finns det ingen anledning att bättra på ljudet.

jag skulle lägga mer tid på att mixa och dona med låten om någon orkade lägga sång, så det blir mer seriöst. för jag tycker att låten har potential.

peace!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...