Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan, det finns så mycket! Vill du ha lite visdom i livet, lär dig några Simpsons-citat! 😕 Den här kunde jag inte utantill och fick lov att slå upp... Leonard Nimoy: Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No. :A Klockren! 😉
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 WÖÖÖ! WÖÖÖ! När kommer du på fredag, Paz? Du måste komma tidigt så vi hinner förkröka innan Carmen. 🙂
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Och du Lynxo också. När kan du komma förbi? Jag kan flexa på fredag så att jag är hemma tidigt. (så hinner jag städa upp all skit också 🙂 )
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 WÖÖÖ! WÖÖÖ! När kommer du på fredag, Paz? Du måste komma tidigt så vi hinner förkröka innan Carmen. 😎 Jag slutar klockan 12 faktiskt! Om jag inte drar hem efter skolan så kan jag väl ta en buss eller något vid 13 eller 14 eller något sånt 🙂
Overkill Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 WÖÖÖ! WÖÖÖ! När kommer du på fredag, Paz? Du måste komma tidigt så vi hinner förkröka innan Carmen. 🙂 Jag slutar klockan 12 faktiskt! Om jag inte drar hem efter skolan så kan jag väl ta en buss eller något vid 13 eller 14 eller något sånt 🙂 Kul! Min buss är framme typ 10 över aldrig. 😎
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 HELVETE!!! KUKGLAS! 🙂 Råkade precis välta ett glas från skrivbordet... nui ligger det glas överallt på golvet!! 😎
Overkill Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 HELVETE!!! KUKGLAS! 🙂 Råkade precis välta ett glas från skrivbordet... nui ligger det glas överallt på golvet!! 😎 🙂
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Blev ju tvungen att dammsuga nu. aja. fick iaf det gjort 😎
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Ja jävlar! 😎 Aron hade en inspelning på våran sissta låt på spelningen. Fyyyfan va fet den låten är 🙂
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fredag råkar vara en dag jag är ledig, så jag kan komma när som helst! 🙂
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fredag råkar vara en dag jag är ledig, så jag kan komma när som helst! 😄 Vad vi ska leka då! 🥰 Synd bara att det inte finns ett trumsett å lite guror att jamma med 🙂 🙂
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fredag råkar vara en dag jag är ledig, så jag kan komma när som helst! 😄 Vad vi ska leka då! 🥰 Synd bara att det inte finns ett trumsett å lite guror att jamma med 🙂 🙂 😄
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Jävlar vad tidiga ni blir. Men det är bra. Jag får jobba hårt som fan nu i veckan så att jag kan smyga iväg tidigare på fredag. Say what, jag har ju 4 guror och en mandolin för fan. 🙂
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Vad vi ska leka då! 🙂 Sugen på nåt speciellt? 🙂 Vi kan leka dricka-bärs-och-lira-Mario-Kart-leken! 🥰
Dingbats Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Cp. Helt plötsligt kan jag inte öppna ett textdokument.
Dingbats Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så fick man sitta en timme och formatera om en textfil då. 🙁 Aja, kommer inte hända igen.
Fidden Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 😄 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe. En sån dag existerar bara i turin... 😆 🙁 (detta var bara ett test, tror ni man får göra såhär?)
Dingbats Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 😄 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe. En sån dag existerar bara i turin... 😆 🙁 (detta var bara ett test, tror ni man får göra såhär?) Så måste man väl få göra, det är ju knappast nån som tar illa upp.
Recommended Posts