Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛 Javisst. 😛 Men jag får ju en del pengar från tidningen när jag skriver något 🙂
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛 Javisst. 😛 Men jag får ju en del pengar från tidningen när jag skriver något 🙂 Tidningen?
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛 Javisst. 😛 Men jag får ju en del pengar från tidningen när jag skriver något 🙂 Tidningen? Mm. Jag skriver ibland i TTELA (lokaltidningen). 500 spänn per grej 🙂
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Coolt... 😛 Typ kolumner eller? Typ reportage och krönikor på ungdomssidan 😛
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Coolt... 😛 Typ kolumner eller? Typ reportage och krönikor på ungdomssidan 😛 Coolt, nåt sånt jobb skulle jag gärna ha också och kunna göra ibland. Fast inte på begäran, i så fall skulle det vara att jag skriver nåt och skickar in och så lovar de att publicera det vad det än är. 😛
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Coolt... 😛 Typ kolumner eller? Typ reportage och krönikor på ungdomssidan 😛 Coolt, nåt sånt jobb skulle jag gärna ha också och kunna göra ibland. Fast inte på begäran, i så fall skulle det vara att jag skriver nåt och skickar in och så lovar de att publicera det vad det än är. 😛 🙂
Pazo Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Jävlar vad spänst killen har. I slutet hoppar han över en raklång kille som är längre än han själv 😛
musik (oregistrerad) Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Hej! Pytt i panna & wokade grönsaker The Charlatans på "London Live", SVT, om 8 minuter! Fått en spelning IRL! "Florida JazzFestival". Bara sådär... 😛
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Hej! Pytt i panna & wokade grönsaker The Charlatans på "London Live", SVT, om 8 minuter! Fått en spelning IRL! "Florida JazzFestival". Bara sådär... 😛 Hej! Spaghetti och köttfärssås Har hyrt Babel och ska se den snart! Varit och kollat in mina två alternativa arbetsplatser i sommar. Bara sådär... 😛
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 (redigerat) Men grattis till spelningen, musik! 😛 För övrigt har jag mappat om Alt + ´ till att ge "😛" 😛 Redigerat 11 maj 2007 av Dingbats
Pazo Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 WOOOOÄÄÄÄ!!!! Hemma för att hämta lite kavaj och cyckel!!!! VWPOOWÄWÄ de blev ändå fest ikväll! 😆
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 😆 godnatt allesammans.
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 jaja. Hur kvällen egentligen gick berättar jag för er i min blogg. Mer specifikt i detta inlägg: http://pazo.blogg.se/1178931899_oplanerad_tjejernas_k.html jaja. Ni förstår nog 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 🙁 godnatt allesammans. Kär en trimmer genom hela huvudet så kann det inte se annat än hårt och manligt ut 🙂
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 jaja. Hur kvällen egentligen gick berättar jag för er i min blogg. Mer specifikt i detta inlägg: http://pazo.blogg.se/1178931899_oplanerad_tjejernas_k.html jaja. Ni förstår nog 🙂 Läs det två gånger annars försåt rman inte djupet i det hela 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Bara för att det är sent/tidigt så märker inget något just nu. Ni får völ märka när ni är vakna 🙁
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 (redigerat) ...Läste bloggen... Du vill inte beblanda dig med den där "Playergrejen". Håller på dig Pazo!! 🙂 Verkar också som om den där tjejen inte verkade riktigt mogen eller inte vågade, att hon råkat ut för vissa typer och nu drar alla över en kameller nåt... 🙁 Redigerat 12 maj 2007 av musik
david.roennlund Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Godmorgon! Läste bloggen, lider med dig ! Väldigt synd att sånt där ska ske, när man blir bortputtat för något som inte beror på en själv 🙁
Overkill Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 jaja. Hur kvällen egentligen gick berättar jag för er i min blogg. Mer specifikt i detta inlägg: http://pazo.blogg.se/1178931899_oplanerad_tjejernas_k.html jaja. Ni förstår nog 🙂 Läs det två gånger annars försåt rman inte djupet i det hela 🙁 😠
Overkill Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 🙂 godnatt allesammans. brukar bli så för mig med 🙁
Recommended Posts