Neosus Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Säg inte NEEEEJ säg kanske KANSKE kaaAAaanske... 😄 Trallallalla...alla... 🥰
Dingbats Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Säg inte NEEEEJ säg kanske KANSKE kaaAAaanske... 😄 Trallallalla...alla... 🥰 Nu ha vi ljud^Hs här i vårt hus julen är kommen hopp tralalala! 🥰
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Hur får man självdiciplin? Skulle behöva det nu, eller egentligen skulle jag behövt det för en del timmar sedan... innan jag fastnade framför datorn och senare såg en film... skulle egentligen städat och packat ihop mina saker... 😕 Får turbopacka lite nu och sen sova , blir nog bäst så
Pazo Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 blääää Dessa gymnasietjejer varju mest inne på internkärlek! Bara för man var utomstående så fickman inget Men aja, själva festandet var fett med kul så de e lugnt! 😕
Pazo Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag har pajjat min stortå på någe vis också! det gör ont vid själva där tån sitter fast i foten. den leden längst ner mot foten alltså. konstigt.
Dingbats Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 and i'm taking myself to a dity part of twon, where all my troubles can be found! dun tch dun tch dududududududidudidiududududuauududud makes you wanna feel malas.da,sd.asda sdasd can't stand up can't col down. asdl don makes you wnna fell naktry wmake up from saky n nadka j don cna acapcj sground eyahaeyheayayaeh dududududi dundundundundundundundundund dudiududi undudundundundundundundundundundundudundundundundundudnudnudndund heyheyehey hakaaaaheyehey hahayhhheyeyeh hahahyeyeoooheyeh ghehhmake syou wanna fle eamgrty make syou weanna feelf makeas you wrtyy dududuidudi oooooooooohhheyeye ooooooooooooooooohhete heyeheyeyeaheyahea
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Overkill, sen finns det ju nazze-punkare också. Och hela den där "Vit makt"-svängen. Själv brukar jag inte sjunga "Burn, motherfucker, burn." utan jag sjunger istället "I am beautiful, no matter what they say... woooords can't bring me down!" 😕
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 blääääDessa gymnasietjejer varju mest inne på internkärlek! Bara för man var utomstående så fickman inget Men aja, själva festandet var fett med kul så de e lugnt! 🙁 Så du hånglade inte med nån kille igen då? 😕
Linus Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 and i'm taking myself to a dity part of twon, where all my troubles can be found! dun tch dun tch dududududududidudidiududududuauududud makes you wanna feel malas.da,sd.asda sdasd can't stand up can't col down. asdl don makes you wnna fell naktry wmake up from saky n nadka j don cna acapcj sground eyahaeyheayayaeh dududududi dundundundundundundundundund dudiududi undudundundundundundundundundundundudundundundundundudnudnudndund heyheyehey hakaaaaheyehey hahayhhheyeyeh hahahyeyeoooheyeh ghehhmake syou wanna fle eamgrty make syou weanna feelf makeas you wrtyy dududuidudi oooooooooohhheyeye ooooooooooooooooohhete heyeheyeyeaheyahea Veckans skummaste inlägg?
Dingbats Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag nynnade textmässigt med i Jesus and Mary Chains låt Head On.
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Skola? Jag ska nog boka Harry Potter-boken snart! 😕 Den släpps den 21:a men skickas den 20:e eftersom den 21:a är en lördag! 🙁
Dingbats Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Harry Potter är ju trist... skulle inte hon som spelar Hermione hoppa av filmerna också? Då finns det ju ingen anledning att kolla på filmerna heller.
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Nej, hon har skrivit på för att spela i de andra filmerna också.
Pazo Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Fan vad allting i blicken inte hänger med. Kom igen saker! Rör er snabbare!
david.roennlund Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Godmorgon folkens 🤪 "I love the smell of napalm in the morning"
david.roennlund Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Lasertag Elektronisk paintball! Verkar ju helkul ju, man slipper blåmärkerna men får fortsatt kuta runt i skogen 🤪
Pazo Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Men att undvika att få ont är ju en del av de som gör paintball kul 🤪
Recommended Posts