Neosus Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 De e kul med skivor förresten.. Kan jag få alla dina Red Hot Chili Peppers? 🙂 Svinigt bra är dom. 🥰
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 4000 kronor per år för skivor alltså? 🥰 Fan, bara för det så söker sig pekaren till favoriten CD-ON! Din jävel! 🙂 Haha 😆 Men jag har ju tänkt att beställa mer. Fick 400 kronor att köpa skivor för av min morbror när jag fyllde år och därför handlade jag i helgen! 😎
Emulator Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Herrsurfa 🙂 tror de e fiddens snygga omskrivning haha 🥰 Ensam i ett hus pazo, småland? Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. shit overkill, bra samlign skivor mannen 😆
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 De e kul med skivor förresten.. Kan jag få alla dina Red Hot Chili Peppers? 🙂 Svinigt bra är dom. 🥰 De är mina 😆
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. Du ska inte herrsurfa då? 🙂
Micke H Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Fan, jag beställde Transatlantic-DVD:n av den enkla anledningen att PoS sångare Daniel Gildenlöw ska vara med. Snacka om att vara PoS-nörd... 😆 Precis som jag köpte Gigantour-DVD:n för två låtar med Dream Theater... 🙂 Dessutom beställde jag kristen progressiv rock! (Neal Morse!) 😎 Sångaren som helt plötsligt blev religiös, hoppade av grymt stora egenstartade bandet Spocks Beard och startade solokarriär med bara kristna låtar som handlar om Gud! 😄 Dessutom en Planet X, Opeth och Ayreon-skiva... 🥰
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 🥰 Har du många skivor? 🙂
Micke H Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😆 Har du många skivor? 🙂 Tja, ett par över hundra i alla fall... 🥰 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😎
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😆 Har du många skivor? 🙂 Tja, ett par över hundra i alla fall... 🥰 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😎 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😄
Micke H Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😎 Har du många skivor? 🥰 Tja, ett par över hundra i alla fall... 😆 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😄 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😎 Meh, då får du gärna slå mig, om du vill. 🙂
Micke H Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Just det, jag beställde en Riverside-skiva också. Ett band jag aldrig hört en låt med. 🙂 Men det ska vara prog metal i alla fall, så... 🥰
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😎 Har du många skivor? 🥰 Tja, ett par över hundra i alla fall... 😆 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😄 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😎 Meh, då får du gärna slå mig, om du vill. 🙂 😄 Jag lade lite skivor i korgen på CDON nu och så sprade jag den. Black Sabbath - Master of Reality Black Sabbath - Vol. 4 John Frusciante - Niandra Lades And Usually Just A T-Shirt John Frusciante - Curtains Death Cab For Cutie - Plans Jag kommer nog att "råka" komma åt beställningsknappen snart 😎
Emulator Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. Du ska inte herrsurfa då? 😉 😄 Japp, med fru och barn hemma? joråsåatte...pappa e i källarn och....samplar! Fanken, blev sugen på att rippa lite cd-skivor nu när det pratas om sådant! Laddar in lite gammalt godis:-D
Emulator Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😛 Har du många skivor? 😄 Tja, ett par över hundra i alla fall... 😕 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😛 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😎 Meh, då får du gärna slå mig, om du vill. 😉 😄 Jag lade lite skivor i korgen på CDON nu och så sprade jag den. Black Sabbath - Master of Reality Black Sabbath - Vol. 4 John Frusciante - Niandra Lades And Usually Just A T-Shirt John Frusciante - Curtains Death Cab For Cutie - Plans Jag kommer nog att "råka" komma åt beställningsknappen snart 😛 Med tanke på vad du lyssnar på vill jag rekommendera lie black label society! :-) tunggung som bara attans!
Overkill Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. Du ska inte herrsurfa då? 😛 Fanken, blev sugen på att rippa lite cd-skivor nu när det pratas om sådant! Laddar in lite gammalt godis:-D Öhm, "sådant"? 😱
Linus Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 (redigerat) 13 Redigerat 19 februari 2007 av Linus
Emulator Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. Du ska inte herrsurfa då? 😛 Fanken, blev sugen på att rippa lite cd-skivor nu när det pratas om sådant! Laddar in lite gammalt godis:-D Öhm, "sådant"? 😛 m.....snygg syftningsgrej där. när du pratar om cd-skovor menar jag! Bullens pilsnerkorv e kalas1 linus, 13? 😱
Recommended Posts