ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 *sträcker fram en kattunge* Blir du glad nu? 🙂 ...vilka långa naglar jag har! 😛
Neosus Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 🥰😛 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🙂🥰
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 🥰🙂 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🥰🥰 Nej, och att klaga på att vi tjafsar mycket i Längsta-tråden, är som att klaga på att folk bara dricker öl när dom är på krogen. 😛
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 😆 😛 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🙂 😆 ..............................................GRAHN??????? 🥰😲😲🥰🥰🥰
Neosus Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 😆 😛 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🙂 😆 ..............................................GRAHN??????? 🥰😲😲🥰🥰🥰 😆😆😆😆😆😆😆
Dingbats Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 🥰 Tycker du verkligen det? Jag tycker snarare nåt i stil med 😛 eller 🙂
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Duh... 🙂 Du visste?? 😛 Han har ivf inte dementerat det... Ena dagen snackar killen om kaffe och muffins. Nästa dag säger Pazo "Hej din norrlänning som snart skall till Sthlm" och han dementerar inte. Så... *shrug* 🥰
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Det måste jag ha missat. Eller så var jag inte uppmärksam. 😛
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Det måste jag ha missat. Eller så var jag inte uppmärksam. 😛 Du kanske är en ninja på specialuppdrag i Ryssland, och kan därmed inte hålla fullt fokus på forumet? 🙂
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Satan, det är så soligt och fint ute och jag är peppad på en promenad... Men det blev av någon anledning vinter helt plötsligt... från +2 till -19 grader är en sjukt jobbig omställning. 😛
Neosus Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Tjenare! 🥰 ..ville bara kolla läget egentligen! 😛🙂
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Jag visste väl att det var något skumt med honom. Kommer ni ihåg när jag sa att han var mystisk? Tänkte inte så långt. Det här är ju som när Gandalf återuppstår från avgrunden vettja. T.o.m. användarnamnet skvallrar om hans ursprung. Neo betyder väl ny och sus betyder: In composition with adjectives Sub often means slightly Med andra ord, namnet Neosus betyder på ett ungefär "Knappast ny" Fyndigt, min vän..... fyndigt. 😛
Neosus Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 ...med andra ord, namnet Neosus betyder på ett ungefär "Knappast ny" Fyndigt, min vän..... fyndigt. 🥰 Tänkte faktiskt inte så långt om jag ska va ärlig 🙂🥰 ..oj nu råkade jag redigera citatet. 😛
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 (redigerat) ...med andra ord, namnet Neosus betyder på ett ungefär "Knappast ny" Fyndigt, min vän..... fyndigt. 🥰 Tänkte faktiskt inte så långt om jag ska va ärlig 😛🙂 Äh, du kunde väl åtminstone ha spelat med! 🥰 Det var väl ödet, helt enkelt. 🥰 Nej... precis. Nu får vi inte citera varann hur som helst längre heller. Tyglarna stramas åt. Klimatet blir kallt. Det börjar likna Orwells "Djurfarmen"! 🥰 Redigerat 6 februari 2007 av ChromaWoods
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Det börjar likna Orwells "Djurfarmen"! 🙂 Snarare 1984! 🥰 Ojsan, nu redigerade jag citatet... 😛
Recommended Posts