Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Vet ni? 😄 Mamma sa precis att hon hade ett förslag för sommaren: "Vi kanske skulle ha en festivalsommar?" Det kanske betyder att jag kommer till Roskilde och får se RED HOT CHILI PEPPERS!! 😮🙁😛
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Vet ni? 😄 Mamma sa precis att hon hade ett förslag för sommaren: "Vi kanske skulle ha en festivalsommar?" Det kanske betyder att jag kommer till Roskilde och får se RED HOT GRILLKRYDDA!! 😮🙁😛 Grattis ? 😄 Citerar planlöste fler texter: Plans made in the nursery, can change the course of history Remember that. Mum is annoyed, says go and play, dont show your face, stay away all day Should have done that grows up and goes to school such a good boy obeys all the rules mummys proud of that small boy and his infantry Marching around so naturaly Should have done that
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Gratiss, Overiskillisisisis!!!! 🙁😄 Förlåt, jag är överstimulerad. Tentan gick asbra, jag har precis druckit asgott, asstarkt kaffe, och om en halvtimme ska jag dra in till stan och träffa några polare jag inte sett sen högstadiet! 😮😛😄😄
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Gratiss, Overiskillisisisis!!!! 🙁😄 Förlåt, jag är överstimulerad. Tentan gick asbra, jag har precis druckit asgott, asstarkt kaffe, och om en halvtimme ska jag dra in till stan och träffa några polare jag inte sett sen högstadiet! 😮😛😄😄 Kul att tentan gick bra! 🙂 Lycka till med kompisarna dina 😄 :D
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 sjukt...shouldnt skuolle det varit på ett par platser 🙁 jahapp...vad ska alla göra ikväll?
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 sjukt...shouldnt skuolle det varit på ett par platser 🙁 jahapp...vad ska alla göra ikväll? Läs tidigare inlägg!!!!! 😄😮😛😄
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 inser nu att jag inte kan fortsätta ha tangenbordet på det här..mm...sjuka sättet. Måste nog klura ut ngt bättre....
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Har ni nånsin runkat och druckit kaffe samtidigt??? 😄😄😄 Öhum...inte jag heller...
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Har ni nånsin runkat och druckit kaffe samtidigt??? 😄😄😄 Öhum...inte jag heller... 😄
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 If things should ever turn out wrong And all the love we have is gone It won't be easy on that daaaay
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu har jag skrivit tio sidor på mitt språks grammatik
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu har jag skrivit tio sidor på mitt språks grammatik 😄 Bara grammtikregler eller en uppsats om det? Om två veckor ska jag åka till Branäs över en dag med skolan 😄
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu har jag skrivit tio sidor på mitt språks grammatik 😄 Bara grammtikregler eller en uppsats om det? Nej, alltså grammatikregler.
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tjaa! repet gick bra! "shoppade" nya trummpinnar och några newcastle idag 😄 På månda blire riktig shopping! 😄
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Glömde jag berätta att våran sångare inte an va med på spelningen? Så Maria får lära sig de viktigare låtarna å köra sången istället! De blir asgrymmt ändå! Så ni SKA komma å kolla DO IT GÖR DET!
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tio sidor om det? 😳 Franska? Nej alltså ett språk som jag håller på och gör själv.
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tio sidor om det? 😆 Franska? Nej alltså ett språk som jag håller på och gör själv. Jaha...en stilla fråga blir ju varför du gör ett nytt språk? 😏 hittade en skitbra sampling "the number youve called, nine, one-one is closed and referring to a nonpublished number" 😄
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ikväll bev man ju inte så full... bara ont i skallen.... säkert till följd av för lite sömn. ska fösöka sova lite.... 😆😏
Recommended Posts