Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

MEN FÖR I HELVETE

Det är verkligen inte min dag idag. Jag hade satt på E- och B-strängarna, och så när jag skulle ta bort den gamla G-strängen så hoppade B-strängen loss så jag fick sätta dit den igen, men då hade dden blivit lite böjd längst nere vid stallet så nu skramlar den och det är inget att göra nåt åt. B-strängen är liksom körd.

Och sen när jag skulle sätta på den nya D-strängen så hoppar den där lilla runda grejen som strängen vilar mot uppe på huvet av och går inte att få dit igen! Sen gav jag upp.

MÅSTE allting sepa sönder sig just nu idag bara för att jag ville spela lite gitarr??? 😲😮😠😠😠😠

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Borde det inte vara rätt pinsamt att spela in sexscener? Jag menar, det är ju högst naturligt att få stånd då, speciellt om man ligger på tjejen (i bara behå) och känner tuttarna liksom 😳 Samtidigt som hon känner att den hårdnar 🙁

musik (oregistrerad)
Postat
Borde det inte vara rätt pinsamt att spela in sexscener? Jag menar, det är ju högst naturligt att få stånd då, speciellt om man ligger på tjejen (i bara behå) och känner tuttarna liksom 🙁 Samtidigt som hon känner att den hårdnar 😄

Nu fattar jag ingenting!!

Utan erigerat tillstånd blir det inte mycket till vaginal sexakt, eller hur?!

😳

Postat
Borde det inte vara rätt pinsamt att spela in sexscener? Jag menar, det är ju högst naturligt att få stånd då, speciellt om man ligger på tjejen (i bara behå) och känner tuttarna liksom 😄 Samtidigt som hon känner att den hårdnar 😄

Nu fattar jag ingenting!!

Utan erigerat tillstånd blir det inte mycket till vaginal sexakt, eller hur?!

😕

:rolleyes: Sexscener i vanliga filmer, inte p-rullar såklart! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.