Jump to content
Annons

Forumets finaste julgran?


Carl Cadello

Recommended Posts

Annons

Hej.

Så här ser vår gran ut efter att varit klädd ett par dagar. Som ni ser är nedre delen ganska tom på prylar vilket beror på att flickan som kör den blå bilen på bilden har rensat lite. 😉

Er gran är ju jättefin Carl. Vi bestämde oss ett år för att hänga i allt julpynt huset kunde uppbringa i granen. Den såg helgalen ut och hade dessutom två toppar, tur vi hade två stjärnor...

pict2079xw0.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har ni mitt julträd.

Barnen fulkomligt öste prylar över den stackars granen. Det finns nog inte en gren utan pynt. 🙁

post-66-1166722077.jpg

Det var väl inget större fel på den granen. Det är bäst när granen blir välklädd. 🙂

Ett stort fel finns det däremot med den - och det är att den inte ska in förrän lillejulafton. Du fuskar! 😉🙁

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä någon snäll gosse har jag nog inte varit, men jag vet att det står några paket i garderoben.... 😎

Precis. Man skall ta ingranhelvetet dagen innan julafton. Det är min övertygelse men jag hade inte en chans. Nedröstad och nedbrottad dök den upp redan på torsdagen och då hade den ändå stått utomhus ett par dagar....

När det gäller vår gran är jag glad att vi (mamman och pappan) lyckades smussla undan en flyttkartong med ytterligare julpynt. 😳

God Jul på er alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är de stora hårda paketen från Thomann nånstans?

Precis vad jag undrade.

Har du inte varit en snäll pojke i år Carl?

🙂

Nu ska vi inte ta förhastade slutsatser.

Grinchen kanske har varit där... 😎😳

Fan den där jävla grinchen han är hos mig varje jul...

Jag får aldrig några hårda paket!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...