Jump to content
Annons

Legal Element - We are so legal


Recommended Posts

Annons

Okej då kör vi från början.

Tycker du har för mkt reverb åp trummgrejerna som är med från början. får det att låta blaskigt.

Ett tag senare kommer två väldigt utpanorerade hihatar som låter förrvirande mest 😄

Och breaket kommer lite väl tidigt enligt min mening. Skulle nog passa bättre att bara ha breaket isf i en halv takt bara.

Bra basslinga sen! fet!

Skön låt dehära faktiskt! Bland de första gångerna någon gör RIKTIG techno här i forumet

Det långa breaket i mitten förstör flowet rätt mkt tycker jag. du borde ha kvar iaf den filtrade kicken så att grovet inte försvinner ur låten. för just där dog låten en del.

Skön återgång till röjjet sen!

Ja vad säger man. Tummen upp från min sida iaf! 😄

Skön progressivekänsla du har över det hela också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, vilken fläskig kagge... Trevliga elaka knorrar. Fan, det svänger ju till och med. Sväng är inte bara av godo emellertid; hade du kört på ett jämnare "driv", hade du fått en riktigt hypnotisk rackare. Men sväng är också kul.

Tumme upp, fast jag fruktar att en och annan artontummare kommer spricka ute i stugorna på grund av överjävligt grov bas. Kan dock vara min referensmusik som är för mjäkig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tumme upp, fast jag fruktar att en och annan artontummare kommer spricka ute i stugorna på grund av överjävligt grov bas. Kan dock vara min referensmusik som är för mjäkig...

Tror din referensmusik är för mjäkig 😉

Har provat att spela den här ute i stugorna och jag tyckte den basade på lika mkt som resten av musiken i samma genre. Inga döda artontummare där int.

Borde kanske prova att backa på mullret lite o slänga upp här om nån har tid att jämföra och göra ett utlåtande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...