Jump to content
Annons

Updatera SX3.0.1.514


91:an

Recommended Posts

Var hittar jag uppdateringar Cubase? Har försökt leta hos steinberg och mi7 men hittar inget. Jag har SX3.0.1.514 och det borde finnas någon nyare version utan att kliva upp till 4:an. Jag bytte dator nyligen och samma fel uppträdde även på den, nämligen att datorn ofta hänger sej då man kör en loop och samtidigt spelar in midi. Datorn stannar visuellt medans ljudet fortsätter att gå i loop och det finns inget att göra än att stänga av datorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hallå 91:an.

Jag har svårt att se att detta skulle vara en bug i Cubase. Låter snarare som att du har någon hårdvara som inte vill lira till 100%. Men vem vet, kanske detta fel kan avhjäpas med senaste versionen av Cubase SX3. Glöm inte att se över drivare till ditt MIDI-interface oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå 91:an.

Jag har svårt att se att detta skulle vara en bug i Cubase. Låter snarare som att du har någon hårdvara som inte vill lira till 100%. Men vem vet, kanske detta fel kan avhjäpas med senaste versionen av Cubase SX3. Glöm inte att se över drivare till ditt MIDI-interface oxå.

Jag har inte provat ännu om felet är avhjälpt, det kan ju vara midi-interfacets fel också som du påpekar. Har aldrig uppdaterat det, USB midisport 8x8, så det är nog bäst att söka efter uppdaterade rutiner till det också då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...