Jump to content
Annons

Eternal - Difficult Paranoia


Eternal

Recommended Posts

LÅTNAMN: Difficult Paranoia

ARTIST: Mikael Andersson

GENRE: Gitarronani

LÅTLÄNGD: 02:21

KOMPOSITÖR: M. Andersson

PRODUCENT: M. Andersson

INSPELNINGSÅR: 2006, 3:e December

FORMAT: 192 mp3

STORLEK: 3,23 MB

STATUS: I princip färdig.

LÅTLÄNK: Tanka "Difficult Paranoia" från min server här. Högerklicka!

Lyssna och skriv om ni vill. 😄

Rätt konstig låt.

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hm brukar ju inte gilla sådant här...

fast du borde verkligen plocka fram gitarren väldigt ofta!

Alltså snyggt bara, har ingen konstruktiv kritik alls.

Tack för de fina orden. Kul att någon som inte brukar gilla sånt kan vara objektiva. Eller hur man nu ska uttrycka sig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jädrar vilken fart på fingrarna här 😛

Tycker inte att låten är speciellt konstig även om den växlar harmonilägen rätt friskt.. det blir som ett underhållningsvärde..lixom..

Det man kan tycka om man är petig är att rumsklangen kunde bli lite renare och inte så smetig som det finns tendens till nu..troligtvis lite för mycket botten som reverbererats?

Koolt med övergångarna från hastighetsrock'nroll till de ambienta stråkmattepartierna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jädrar vilken fart på fingrarna här 😕

Tycker inte att låten är speciellt konstig även om den växlar harmonilägen rätt friskt.. det blir som ett underhållningsvärde..lixom..

Det man kan tycka om man är petig är att rumsklangen kunde bli lite renare och inte så smetig som det finns tendens till nu..troligtvis lite för mycket botten som reverbererats?

Koolt med övergångarna från hastighetsrock'nroll till de ambienta stråkmattepartierna...

Jo, jag gillar iofs att införa något nytt efter varannan takt. Tycker också att det blir lite roligare.

Well, det är inte min starka sida att skruva iordning ljudet. 😳 Sen har jag inte så bra förutsättningar heller.

Soundblasterkort, kassa lurar och kass stereo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...