Florian le Sage Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 (redigerat) http://www.flickr.com/photos/squiddity-of-...to/sets/471003/ 🙁 Redigerat 1 december 2006 av Florian le Sage
Baktakt Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Det var på tiden 🙁 gamla ostar är ju underskattade i sverige, tror det var livsmedelsverket som gick in och stoppade Pearls 1:a leveranser häromåret...-roland köpte upp hela partiet -och efter en ansiktslyftning kan vi nu se dom i digitalvaraiant (TD-6KX herrgård). Scorpions största hits är ju alla inspelade med vällagrad cheddar....och då menar jag inte bara trummorna... 😲
IDF Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 eller e det trum-cheddar (shredder) som gäller?? 🙁😲
Florian le Sage Postat 1 december 2006 Trådstartare Postat 1 december 2006 🙁 ja ni är för roliga asså...undrar om man kan bygga ett set utav flensost, samla ihop 100.000 snuskiga satar och skrapa fram material, vem vill vara funktionär/kontrollant??? 😲🙁😆
tbruce Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Fan vad cheesy. Herrgård man runt och tror att trummor är trummor, så gör den där feta snubben så, så jävla ostmakligt ju! Helt ementalstört! Parmesatan vad arg jag blir, brie ni inte också det? En avhyvling skulle han ha! 🙁
IDF Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 🙁 ja ni är för roliga asså...undrar om man kan bygga ett set utav flensost, samla ihop 100.000 snuskiga satar och skrapa fram material, vem vill vara funktionär/kontrollant??? 😲🙁😆 jag e snuskig isf. jag ställer fanimej upp!
IDF Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Fan vad cheesy. Herrgård man runt och tror att trummor är trummor, så gör den där feta snubben så, så jävla ostmakligt ju! Helt ementalstört! Parmesatan vad arg jag blir, brie ni inte också det? En avhyvling skulle han ha! 🙁 😲🙁 lyckades du inte klämma in fler?? 😆
Egghuvud Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Det är för lite (väster) botten i bastrumman... Nu väntrar vi bara på att Ica skall börja sälja salamigitarrer. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.