Jump to content
Annons

Apop vs BSB - Show me the meaning, bitch!


Hur var nu detta?  

4 röster

  1. 1. Hur var nu detta?

    • Skoj som fän!
      0
    • Bra jobbat.
      1
    • Gick att lyssna på.
      0
    • Nja...
      2
    • Suger hästpung!
      0
    • JAG STÄMMER DIG PÅ 18 MILLE, DIN BOV!
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Show me the meaning, bitch!

ARTIST/GRUPP: Apop, BSB, mfl

GENRE: Bastard...

LÅTLÄNGD: 4:30

STORLEK: 6.19mb

LÅTLÄNK: http://anton.tollstorp.com/blandat/Apop_vs...aning_bitch.mp3

Hörde några Jocke Boberg-mixar och som gammalt 2 many DJ:s fan blev jag inspirerad av att göra ett litet försök att bastardmixa lite... Jag lyckades åstadkomma något som jag blev rätt nöjd med så här är det till allas löje!

5 låtar av väldigt olika finns det fragment av. 3 är lätta, men de andra 2 utlyser jag tävling om att finna...

Antar att det troligen är fruktansvärt olagligt att sprida sånt här och jag kommer brinna några evigheter längre (med smisk från en viss vit rapare också) men så får det bli. Yrkar på parodi 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)

Jag tror att om man ska lyckas med intressanta bastardgrejer idag (när alla redan har gjort allt) så får man göra något vääääldigt nytt och genomtänkt för att det ska bli kul, och det är ju knappast detta.

Dessutom är det riktigt sugiga låtar du lägger ihop, men det är ju bara min åsikt.

Forumet kanske är fullt av folk som går och längtar efter styltig syntpop blandat med backstreet boys?

Sen finns det ju i runda slängar 129 089 mash-ups som använder "Without Me", så det kändes inte heller så spännande...

Hantverket är godkänt, inte mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

du har helt rätt, nattvaktarn. men det var kul att göra och det kändes som det viktigaste. ärligt talat ger jag fan i om det är originellt eller inte i det här fallet - det ligger varken allvar eller själ bakom. som ni båda säger: på sin höjd ett hantverk, men ett som jag är nöjd med för vad det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...